• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Ο Γάμος κατά την εταιρία ΣΚΟΠΙΑ

28 Μαΐου 2016
in Αιρέσεις
Ο Γάμος κατά την εταιρία ΣΚΟΠΙΑ
Share on FacebookShare on Twitter

κ. Άννας Μπουρδάκου
μέλους του ΑΣ. της Π.ΕΓ.

 Η οργάνωση των «μαρτύρων του Ιεχωβά» απορρίπτει όλα τα μυστήρια. Το ίδιο ισχύει και για τον γάμο. Χρησιμοποιεί λέξεις με τις οποίες προσπαθεί να καλύψει την έλλειψη ιερωσύνης που έχει και με την οποία τελούνται όλα τα μυστήρια στον χώρο της Εκκλησίας. Έτσι τα ονομάζει διορισμούς, αφιέρωση, σύμβολα, κ.α. Σε όλες τις διδασκαλίες της διακρίνεται καθαρά το σαρκικό φρόνημα το οποίο την διακατέχει και προσπαθεί να επιβάλει εντέχνως στους οπαδούς της και που είναι φυσικά ξένες προς την διδασκαλία του Ιησού Χριστού, την οποία εκήρυξαν οι Απόστολοι σε όλη την οικουμένη και διεφύλαξε η Εκκλησία έως σήμερα.

Η εταιρία Σκοπιά σαν στόχο έχει και αυτό επιδιώκει, το περίφημο «έργο», δηλαδή την διακίνηση ιδεών και έντυπων από σπίτι σε σπίτι. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλει οπαδούς αγάμους και χωρίς παιδιά εάν τύχει και παντρευτούν, για να έχουν χρόνο να τρέχουν.Γράφει η Σκοπιά περί γάμου:

1953-55, «Πάντα δοκιμάστε», σελ. 89: «Ο γάμος είναι αμοιβαία συμφωνία (συμφωνία-συμβόλαιο) ενός ανδρός και μιας γυναικός, να ζουν μαζί με την σχέση και υπό τα καθήκοντα του συζύγου και της συζύγου».
Όπως διαβάζομε στο κείμενο αυτό, ο γάμος είναι ένα συμβόλαιο μεταξύ ανδρός και γυναικός, καθαρά νομική θέση, δίχως την πνευματική υπόσταση του γάμου των Χριστιανών όπως τον αναφέρει η Αγία Γραφή «… ως μέγα μυστήριον εις Χριστόν και εις την Εκκλησίαν… ».

1984, ‘Σκοπιά’, 15-8-84, σελ. 12: «Οι μάρτυρες του Ιεχωβά εκτιμούν ότι, μια γαμήλια τελετή πρέπει να συμμορφώνεται με τους τοπικούς νόμους, αποδίδοντας στον Καίσαρα αυτά που ανήκουν στον Καίσαρα. Ο νόμος μπορεί να απαιτεί να κάνει το ζευγάρι εξέταση αίματος, να βγάλει άδεια και να δώσει υπόσχεση μπροστά σ’ ένα εξουσιοδοτημένο άτομο υπεύθυνο να τελεί γάμους. Οι αληθινοί Χριστιανοί αναγνωρίζουν ότι ένας πολιτικός γάμος είναι έγκυροςαλλά μερικοί προτιμούν ακόμη (ίσως το τοπικό αίσθημα το απαιτεί), να ακολουθήσει μετά την πολιτική τελετή και μια Γραφική ομιλία» (η υπογράμμιση δική μας).

Εδώ η θέση της εταιρίας είναι καθοριστική. Οι αληθινοί «Χριστιανοί», μας λέει, δηλαδή οι «μάρτυρες του Ιεχωβά» κατά την άποψή της, αναγνωρίζουν ότι ο πολιτικός γάμος είναι έγκυρος. Το θέμα όμως δεν είναι η εγκυρότητα του πολιτικού γάμου, τον οποίο όλοι αναγνωρίζουν, ακόμη και οι άθεοι, αλλά ο γάμος ως μυστήριο, τον οποίο τελούν πράγματι οι αληθινοί Χριστιανοί στον ναό. Ακόμη δεν τελούν γάμο από κάποιο τοπικό αίσθημα, αλλά γιατί αυτή είναι η αβίαστη επιλογή των.1987, ‘Σκοπιά’, 15-11-87, σελ. 10-20: «Άγαμοι και όμως πλήρεις για την υπηρεσία του Θεού. Οι Χριστιανοί μπορούν να είναι πλήρεις για την διακονία ανεξάρτητα από το αν είναι άγαμοι ή έγγαμοι. Ο Ιησούς Χριστός δεν χρειαζόταν γαμήλιο σύντροφο προκειμένου να είναι πλήρης για να επιτελέσει το ρόλο του Πρωτίστου Διακόνου του Θεού…

Η άγαμη κατάστασή του ερχόταν χτυπητή αντίθεση με το Ιουδαϊκό κατεστημένο το οποίο έδινε έμφαση στο γάμο και στα παιδιά. Κατά συνέπεια η αγαμία δεν κάνει το άτομο έλλειπες για την Χριστιανική διακονία. Σαφώς ο Παύλος σύστησε την αγαμία για μια πιο απερίσπαστη ζωή. Ο ίδιος μπορεί να ήταν χήρος που προτίμησε να μην ξαναπαντρευτεί. Όπως και εάν είχε το πράγμα γνώριζε ότι η έγγαμη ζωή, σ αυτόν τον κόσμο συνεπάγεται στεναχώριες. Ως άγαμο άτομο με την βοήθεια του Ιεχωβά εργαστείτε για να διατηρηθείτε στην σταθερότητα της άγαμης κατάστασης που βρίσκεστε και που ο Θεός την κάνει δυνατή για σας. Δεν πρέπει να νομίζετε ότι είναι υποχρεωτικό να παντρευτείτε κάποτε, απλώς επειδή είναι το έθιμο ή επειδή σας πιέζουν οι συνομήλικοί σας προς αυτήν την κατεύθυνση. Όλοι οι Χριστιανοί πρέπει να ενθαρρύνουν εκείνους που παραμένουν άγαμοι για χάρη της Βασιλείας. Στο κάτω-κάτω η αγαμία σημαίνει να μένει κανείς στερεός στον Κύριο χωρίς περισπασμούς».

Είναι εμφανής η πίεση που ασκεί η Σκοπιά στους οπαδούς της περί αγαμίας.Ότι είναι το έθιμο ή πίεση από τους άλλους, μας λέει, δηλαδή ανθρώπινα εντάλματα και προτροπές. Ακόμη, εμμέσως αλλά σαφώς χαρακτηρίζει τους έγγαμους όχι σταθερούς στον Κύριο. Παραβλέπει την ιερότητα του γάμου, το θεοσύστατο αυτό μυστήριο.1988, ‘Σκοπιά’, 1-3-88, σελ. 21: «Πως μπορούν να θεωρούν το γάμο και την τεκνοποίηση οι Χριστιανοί σήμερα σ’ αυτόν τον έσχατο καιρό; Τώρα όσο ποτέ πριν ο επίλοιπος καιρός είναι σύντομος. Ναι ο λαός του Ιεχωβά έχει στη διάθεση του μόνο ένα σύντομο χρονικό διάστημα για να τελειώσει το έργο που του έχει ανατεθεί, δηλαδή και θέλει κηρυχθεί τούτο το ευαγγέλιο της βασιλείας… . Αυτό το έργο πρέπει να επιτελεστεί πριν έρθει το τέλος. Είναι κατάλληλο να ρωτήσουν οι Χριστιανοί τον εαυτόν τους πως ο γάμος ή αν είναι ήδη παντρεμένοι, η απόκτηση παιδιών θα επηρεάσει την συμμετοχή τους σ’ αυτό το ζωτικό έργο»; (η υπογράμμιση δική μας).

Τώρα παρουσιάζεται στους οπαδούς το δίλημμα να κάνουν παιδιά ή όχι; Με το γνωστό όπλο της εταιρίας, τον τρόμο του επείγοντος προτού ξεσπάσει ο Αρμαγεδδώνας, πιέζονται ασφυκτικά. Βεβαίως όσες φορές και εάν προφήτευσε χρονολογίες για τον Αρμαγεδδώνα δεν επαληθεύθηκαν, αποδεικνύοντας την Σκοπιά ως ψευδοπροφήτη. Όμως είναι παλαιότερο το θέμα της γεννήσεως παιδιών, όχι τώρα αλλά κατά την διάρκεια της Χιλιετούς Βασιλείας.1943, «Η Αλήθεια Ελευθερώσει υμάς», σελ. 336-337: «Εις την μακαρίαν αυτήν γην (μετά τον Αρμαγεδδώνα) υπό την εξουσία της Βασιλείας, ο πολύς όχλος των άλλων προβάτων εξ όλων των εθνών θα απολαμβάνη ειρήνη και επικοινωνία με τους αρχαίους πιστούς άνδρας τους αρχοντικούς αντιπροσώπους της βασιλείας των ουρανών. Εν υπακοή εις την θείαν εντολή τα πιστά τέκνα του Αιωνίου Πατρός του Άρχοντα της Ειρήνης, θα νυμφευθούν και θα γεννήσουν τέκνα όχι δια θλίψιν και θανατηφόρους πολέμους, αλλά δια να γεμίσουν την γην».

1954, ‘Σκοπιά’, σελ. 51: «Εμείς που αποτελούμε την κοινωνία του Νέου Κόσμου μπορούμε να χρησιμεύσωμε ως αιώνιοι μάρτυρες της διεκδιτικής νίκης του Ιεχωβά, με το να διηγούμεθα σε όλα τα τέκνα που θα γεννηθούν στο νέο κόσμο, και σε όλους εκείνους που θα φερθούν σε ζωή επάνω στη γη μέσω αναστάσεως των νεκρών» (οι υπογραμμίσεις δικές μας).

Υποσχέσεις ψευδείς προς τους οπαδούς αναθέτοντας τους μεγάλες και σοβαρές ευθύνες, φυσικά για να τους κρατά σε εξάρτηση. Πρώτα λοιπόν πρέπει να εκπληρώσουν το έργο της μαρτυρίας για την νίκη του Θεού, σε όλα τα παιδιά που θα γεννηθούν και στους αναστημένους. Ποια όμως είναι η νίκη για την οποία ομιλεί; Ασφαλώς για το περίφημο αποτέλεσμα της μεγάλης σφαγής όλου του κόσμου, εκτός των «μαρτύρων του Ιεχωβά» από τον μεγάλο σφαγέα τον Ιησού Χριστό. Αυτός είναι ο Χριστός τον οποίον κηρύττει η εταιρία Σκοπιά και έτσι πιστεύουν οι οπαδοί της. Ένα Χριστό όχι γεμάτο αγάπη άλλα σφαγέα στον Αρμαγεδδώνα. Όσο για τους αναστημένους οι οποίοι πρέπει να διδαχθούν, αυτό θυμίζει γκουρουιστικές απόψεις περί μετενσαρκώσεως την οποία αρνείται και δεν την δέχεται η Σκοπιά, ως συνήθως με την γνωστή τακτική της.1957, ‘Σκοπιά’, σελ. 16: «Μετά τον Αρμαγεδδώνα τα ζεύγη που θα επιζήσουν θα συνεχίσουν την συζυγική ένωση. Άλλοι που θα επιζήσουν σε διαφορετική κατάσταση χήροι, χήρες, παρθένοι και παρθένες θα λάβουν το προνόμιο να νυμφευθούν. Το αν θα υπάρχη έλλειψις αναλογίας μεταξύ των διαθεσίμων ανδρών και γυναικών που θα επιζήσουν δεν χρειάζεται να μας στεναχωρή τώρα. Ο γάμος τότε θα ρυθμισθή από τον Αιώνιο Πατέρα. Ως Αιώνιος Πατήρ ο Ιησούς Χριστός των επιγείων θυγατέρων του θα δώση σε γάμο οποιεσδήποτε από αυτές ευαρεστείται και σε οποιονδήποτε εκλέγει. Ο γάμος λοιπόν θα είναι καρποφόρος με τέκνα γεννημένα από δικαίους γονείς. Ο μέγας ουράνιος σύζυγος Ιεχωβά και η πιστή αγαπητή σύζυγος η παγκόσμια οργάνωσίς του στον ουρανό υπό τον Ιησού Χριστό θα εφραίνωνται επίσης για πάντα. Ο Ιεχωβά ως ένας στοργικός Πάππος και η παγκόσμια οργάνωσίς του, ως μία τρυφερή Μάμμη, θα ενωθούν αιωνίως στην εκδήλωσι της αγαθότητάς των προς τους εγγονούς των, τους θεοσεβείς απογόνους των επάνω στη γη» (οι υπογραμμίσεις δικές μας).

Μετά τον Αρμαγεδδώνα η Σκοπιά υπόσχεται, μεταξύ των άλλων αλλοπρόσαλλων διδασκαλιών της και πάντοτε εκτός Αγίας Γραφής, έναν Ιησού Χριστό ο οποίος αφού έσφαξε όλο τον κόσμο εκτός των «μαρτύρων του Ιεχωβά», τώρα πλέον κάνει συνοικέσια και ρυθμίζει τους γάμους εδώ στη γη ώστε να αρχίσουν οι γεννήσεις.

Υπάρχει όμως και κάτι άλλο ακατανόητο και ασυμβίβαστο, όχι μόνον από θρησκευτικής απόψεως, αλλά και λογικής. Διαβάσαμε στο κείμενο της εταιρίας ότι ο μέγας ουράνιος σύζυγος Ιεχωβά και η αγαπητή σύζυγος, η παγκόσμια οργάνωσή του υπό τον Ιησού Χριστό.

Όπως κηρύττει η Σκοπιά αυτή η παγκόσμια σύζυγος αποτελείται από τα άγια πνευματικά πλάσματα, αγγελικούς υιούς. Σχετικά με το θέμα της συζύγου του Ιεχωβά η εταιρία κατά διαστήματα έχει κηρύξει διάφορες διδασκαλίες. Όπως στο βιβλίο «Επιβίωση», σελ. 152: «Ο Ιεχωβά απευθύνεται στη γυναίκα του την οργάνωσή του η οποία αποτελείται από όσια πνευματικά πλάσματα καθώς επίσης και από το πνεύμα γεννημένους γιους πάνω στη γη», δηλαδή τους 144.000 συν ένα ακόμη, τον Ιησού Χριστό. Έχομε λοιπόν τον Ιεχωβά, στοργικό Πάππο και την παγκόσμια οργάνωση, τρυφερή Μάμμη. Ο Ιεχωβά, εάν δεχθούμε ότι είναι Πάππος, όπως λέει η Σκοπιά, οι άγγελοι και οι 140.000 Μάμμη, ο Ιησούς Χριστός τι είναι; Ένα μέλος της συζύγου του Ιεχωβά, δηλαδή της Μάμμης και κατά συνέπεια σύζυγος του Πατέρα του, τα παιδιά των οποίων είναι Πατέρας, είναι και εγγόνια του. Εφ’ όσον όμως είναι υιός του Πατέρα του είναι και υιός της Μάμμης, συγχρόνως όμως είναι και αδελφός της, αφού είναι αδελφός των 144.000. Στην περίπτωση δε που σύζυγος του Ιεχωβά είναι οι άγγελοι (σε άλλη διδασκαλία της εταιρίας), τότε ο Ιησούς Χριστός είναι και υιός των αγγέλων… θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ατελείωτους περίεργους δεσμούς οι οποίοι εξάγονται από τα κείμενα της Σκοπιάς. Όμως είναι σημαντικό ότι γίνεται φανερός ο τρόπος πλύσεως εγκεφάλου των οπαδών οι οποίοι φυσικά δεν έχουν περιθώρια να αναλύσουν όλα αυτά. Άλλωστε το θέμα περί της συζύγου του θεού είναι μείζον.1958, «Γεννηθήτω το θέλημα σου», σελ. 372: «Οι έγγαμοι που θα επιζήσουν από τον Αρμαγεδδώνα και όσοι άγαμοι και νυμφευθούν θα γεννήσουν τέκνα».

Σελ. 374: «Στον κατάλληλο καιρό, ο δοξασμένος υιός του ανθρώπου ο έσχατος Αδάμ, θα κάμη να παύση η τεκνοποιία».
Η εταιρία αναθέτει και ένα άλλο ακόμη έργο στον Ιησού Χριστό. Στον κατάλληλο καιρό θα σταματήσει τις γεννήσεις. Δεν μας πληροφορεί όμως με ποιο τρόπο θα γίνει αυτό, αφού όλα τα γνωρίζει σαν «αγωγός» του Θεού.
1981, «Ελθέτω η Βασιλεία σου», σελ. 177: «Στην Χιλιετή Βασιλεία ο Βασιλιάς και η νύμφη των 144.000 με την ιδιότητά της σαν η πόλις η αγία η Νέα Ιερουσαλήμ, αυτή η βασιλική νύμφη θα κατέβει από τον ουρανό με την έννοια ότι στρέφει την προσοχή της στο έργο ανοικοδομήσεως που θα πρέπει να γίνεται στη γη. Χαρωπή προοπτική για γάμο, για γέννηση παιδιών με δικαιοσύνη για ένα διάστημα τουλάχιστον, μετά τον Αρμαγεδδώνα».
Στην προκειμένη περίπτωση ο Ιησούς Χριστός, κατά τη Σκοπιά πάντοτε, θα έχει και βοηθό την νύμφη του, δηλαδή τους 144.000 αδελφούς του, οι oποίοι είναι και μητέρα του…1999, ‘Σκοπιά’, 1-1-99, σελ. 3: «Τι θα λεχθεί για τον γάμο εκείνο στον οποίο οι σύντροφοι έχουν διαφορετική θρησκεία; Η Αγία Γραφή συμβουλεύει τους Χριστιανούς να παντρεύονται μόνο εν Κυρίω».
Δεν είναι απαραίτητο να τονιστεί η διγλωσσία της Σκοπιάς και η ανησυχία της μήπως και κάποιος οπαδός της ξεφύγει μέσω γάμου. Τώρα θυμάται την Αγία Γραφή και προτρέπει στον γάμο «εν Κυρίω», διότι αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντα της. Εκτός αυτού η συνεχής αλλαγή απόψεων σε όποια διδασκαλία της είναι ένα μέσον για έκδοση νέων έντυπων και συγκεντρώσεως περισσοτέρων χρημάτων. Βεβαίως με την διγλωσσία που την διακρίνει προσπαθεί να καλύψει ορισμένες περιπτώσεις γάμου, χωρίς να τις αρνηθεί τελείως.

 περιοδικό ΔΙΑΛΟΓΟΣ τεύχος 37

Πρόσφατα Άρθρα

Αρχιμανδρίτης π. Φίλιππος Χαμαριάς: Να κοιτάξουμε ψηλά…
Εκκλησία της Ελλάδος

Αρχιμανδρίτης π. Φίλιππος Χαμαριάς: Να κοιτάξουμε ψηλά…

23 Νοεμβρίου 2025

Ας γίνει η σημερινή ευαγγελική περικοπή ένα ξυπνητήρι που θα μας ξυπνήσει από τον λήθαργο της αφροσύνης στον οποίον βρισκόμαστε....

Read more
Χειροθετήθηκε Πρωτοπρεσβύτερος ο εφημέριος Βασσαρά π. Ανάργυρος Γαλάνης
Εκκλησία της Ελλάδος

Χειροθετήθηκε Πρωτοπρεσβύτερος ο εφημέριος Βασσαρά π. Ανάργυρος Γαλάνης

23 Νοεμβρίου 2025

Το Σαββάτο 22 Νοεμβρίου 2025, στον Ενοριακό Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Βασσαρά, τελέσθηκε Αρχιερατική Θεία Λειτουργία προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτη μας...

Read more
Χειροθεσία Πρωτοπρεσβυτέρου στην Ν. Ιωνία Βόλου
Εκκλησία της Ελλάδος

Χειροθεσία Πρωτοπρεσβυτέρου στην Ν. Ιωνία Βόλου

23 Νοεμβρίου 2025

Στον Ιερό Ναό Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Ν. Ιωνίας Βόλου λειτούργησε σήμερα 23/11 ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος,...

Read more
Χειροτονία πρεσβυτέρου στον Ι. Ναό Αγίου Δημητρίου Ναούσης
Εκκλησία της Ελλάδος

Χειροτονία πρεσβυτέρου στον Ι. Ναό Αγίου Δημητρίου Ναούσης

23 Νοεμβρίου 2025

Την Κυριακή 23 Νοεμβρίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων λειτούργησε και κήρυξε τον θείο λόγο στον...

Read more
Κυριακή Θ΄ Λουκά στην Ενορία των Σανών
Εκκλησία της Ελλάδος

Κυριακή Θ΄ Λουκά στην Ενορία των Σανών

23 Νοεμβρίου 2025

Σήμερα, Κυριακή 23η Νοεμβρίου 2025, Θ΄ Λουκά, (Λουκ. ιβ΄ 16-21), που στις Εκκλησίες μας αναγιγνώσκεται η Περικοπή του άφρονος πλουσίου, ο...

Read more
ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΟΥ «ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ» ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ
Εκκλησία της Ελλάδος

ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΟΥ «ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ» ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΗΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ

22 Νοεμβρίου 2025

Το διήμερο 21 και 22 Νοεμβρίου 2025, εορτάσθηκε η μνήμη του νέου αγίου της Εκκλησίας μας, Οσίου Ιακώβου του Τσαλίκη,...

Read more
Με αφορμή τις 250.000 συνδρομητές και 54.000.000 προβολές στο κανάλι «Geron Nektarios »
Εκκλησία της Ελλάδος

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ του 21ου Αιώνα! ΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ τον χρόνο και τη Ζωή;

22 Νοεμβρίου 2025

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ του 21ου Αιώνα! ΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΒΕΙ τον χρόνο και τη Ζωή;   Η απάντηση είναι ΣΟΚ! Τι είναι...

Read more
Εσπερινός επί τη ιερά μνήμη του Αγίου Γρηγορίου στον Ι.Ν. Αγίας Τριάδος Δαφνοσπηλιάς
Εκκλησία της Ελλάδος

Εσπερινός επί τη ιερά μνήμη του Αγίου Γρηγορίου στον Ι.Ν. Αγίας Τριάδος Δαφνοσπηλιάς

22 Νοεμβρίου 2025

  Το απόγευμα του Σαββάτου 22 Νοεμβρίου 2025, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Τιμόθεος χοροστάτησε στην ακολουθία του Εσπερινού, επί τη...

Read more
Χειροτονία Διακόνου στο Ησυχαστήριο  του Αγίου Πορφυρίου στο Μήλεσι
Εκκλησία της Ελλάδος

Χειροτονία Διακόνου στο Ησυχαστήριο του Αγίου Πορφυρίου στο Μήλεσι

22 Νοεμβρίου 2025

Στο Ησυχαστήριο Μεταμορφώσεως του Σωτήρος (Αγίου Πορφυρίου) στο Μήλεσι λειτούργησε σήμερα, 22/11, ο Σεβ. Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος, ο οποίος...

Read more
Χειροτονία Διακόνου στη Θεσσαλονίκη
Εκκλησία της Ελλάδος

Χειροτονία Διακόνου στη Θεσσαλονίκη

22 Νοεμβρίου 2025

Το Σάββατο 22 Νοεμβρίου, μνήμη των Αγίων Αρχίππου, Φιλήμονος και Ονησίμου εκ των Εβδομήκοντα Αποστόλων και του σύγχρονου Αγίου Ιακώβου...

Read more
ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΘΗΜΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΤΣΑΓΚΟΥΡΗ
Εκκλησία της Ελλάδος

ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΝΘΗΜΕΡΟ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΤΣΑΓΚΟΥΡΗ

22 Νοεμβρίου 2025

Το Τεσσαρακονθήμερο Μνημόσυνο του μακαριστού Αρχιμανδρίτη π. Ιουστίνου Τσαγκούρη, τελέσθηκε σήμερα, Σάββατο 22 Νοεμβρίου, στον ενοριακό Ιερό Ναό Αγίας Βαρβάρας...

Read more
Επίσημη και πανηγυρική επαναλειτουργία   Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου Αιγίου
Εκκλησία της Ελλάδος

Επίσημη και πανηγυρική επαναλειτουργία Ιερού Ναού Εισοδίων της Θεοτόκου Αιγίου

23 Νοεμβρίου 2025

Μετά πάσης εκκλησιαστικής λαμπρότητος εορτάστηκε η σεπτή πανήγυρις των Εισοδίων της Υπεραγίας Θεοτόκου στην Ιερά Μητρόπολη Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, κατά...

Read more
Το Λεωνίδιο έκλινε ευλαβικό το γόνυ στην Παναγία Έλωνα
Εκκλησία της Ελλάδος

Το Λεωνίδιο έκλινε ευλαβικό το γόνυ στην Παναγία Έλωνα

22 Νοεμβρίου 2025

Με ιδιαίτερο σεβασμό προς το πρόσωπο της Παναγίας, Μητέρας του Θεανθρώπου, το γραφικό και παραδοσιακό Λεωνίδιο, το κέντρο της Τσακωνιάς,...

Read more
Η Λάρισα υποδέχθηκε απότμημα της Αγίας Κάρας του Οσίου Στυλιανού του Παφλαγόνος.
Εκκλησία της Ελλάδος

Η Λάρισα υποδέχθηκε απότμημα της Αγίας Κάρας του Οσίου Στυλιανού του Παφλαγόνος.

22 Νοεμβρίου 2025

Το ιερό θησαύρισμα, το οποίο φυλάσσεται στο Μετόχιον της Αγίας Τριάδος Σάικας, της Ιεράς Μονής Κορώνης, υποδέχθηκε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης...

Read more
Εορτάστηκε η μνήμη του Οσίου Ιακώβου Τσαλίκη στην Άμμο Βεροίας
Εκκλησία της Ελλάδος

Εορτάστηκε η μνήμη του Οσίου Ιακώβου Τσαλίκη στην Άμμο Βεροίας

22 Νοεμβρίου 2025

Το Σάββατο 22 Νοεμβρίου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βεροίας, Ναούσης και Καμπανίας κ. Παντελεήμων λειτούργησε και κήρυξε τον θείο λόγο στον...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

Η ολέθρια αφροσύνη
Κηρύγματα

Ο Φιλάργυρος πατέρας – Κυριακή Θ’ Λουκά

16 Νοεμβρίου 2024

Τοῦ Μητροπολίτου Ἐλευθερουπόλεως ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ «καὶ διελογίζετο ἐν ἑαυτῷ λέγων, τί ποιήσω, ὅτι οὐκ ἔχω ποῦ συνάξω τοὺς καρπούς μου;» (Λουκᾶ 12, 17)...

Το μήνυμα του άφρονος πλουσίου

Ξυπνήστε ὑπνοβάται!

16 Νοεμβρίου 2024
Τὶ μποροῦμε νὰ κάνουμε γι΄ αὐτοὺς ποὺ πέθαναν;

Κυριακή Θ Λουκά-«Λήθη θανάτου ή «Μνήμη θανάτου»;

16 Νοεμβρίου 2024
Η ιστορική Ιερά Μονή της Άνω Ξενιάς

«Για όσους από εσάς θέλουν να αρέσουν στον κόσμο»

16 Νοεμβρίου 2024
Η ελεημοσύνη εξαφανίζει τον θάνατο!

Η αξία τής ελεημοσύνης κατά τoν Iερό Χρυσόστομο

18 Νοεμβρίου 2023
Ο άφρων πλούσιος

Ο άφρων πλούσιος

18 Νοεμβρίου 2023
Το μήνυμα του άφρονος πλουσίου

Ποιο είναι το δικό σου όραμα σήμερα;

19 Νοεμβρίου 2022

Κυριακή Θ΄ Λουκά

19 Νοεμβρίου 2022
Η ολέθρια αφροσύνη

«Καθελώ μου τας αποθήκας και μείζονας οικοδομήσω»

19 Νοεμβρίου 2022
Η Χριστολογία της οικονομικής εξουσίας

Το φοβερό πάθος της πλεονεξίας

17 Νοεμβρίου 2018
Το μήνυμα του άφρονος πλουσίου

Το μήνυμα του άφρονος πλουσίου

18 Νοεμβρίου 2017
Η ολέθρια αφροσύνη

Η ολέθρια αφροσύνη

13 Νοεμβρίου 2019

Κυριακὴ Θ΄ Λουκᾶ (Λουκ. 12,16-21· 14,35). Ὁ ἄ φ ρ ω ν. (†) ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος Καντιώτης

16 Νοεμβρίου 2023

Η κατανόηση της αμαρτολότητα μας-Κυριακή Θ’ Λουκά 20 Νοεμβρίου

18 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΛΟΥΚΑ Ευαγγέλιο: Λουκ. ιβ΄16-21 18 Νοεμβρίου 2012

18 Νοεμβρίου 2014

Κυριακή Θ΄ Λουκά Τετάρτη, 16 Νοεμβρίου 2011

18 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΛΟΥΚΑ – 18 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012

18 Νοεμβρίου 2014

Kυριακή Θ΄Λουκά Αρνητής του Θεού. (Κυριακή θ΄ Λουκά)

17 Νοεμβρίου 2014

Κυριακή Θ΄ Λουκά – Η παραβολή του άφρονος πλουσίου

17 Νοεμβρίου 2014

Η αφροσύνη του πλεονέκτου (Κυριακή Θ” Λουκά) Νοεμβρίου 20th, 2011

17 Νοεμβρίου 2014

Κυριακή Θ’ Λουκά (παραβολή του άφρονα πλουσίου)

17 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ’ ΛΟΥΚΑ (Λουκά: ιβ’ 16-21) Απληστία και αφροσύνη Αρχιμ. Θεοφίλου Λεμοντζή Αρχιερατικού Επιτρόπου Καμπανίας

17 Νοεμβρίου 2014

Kυριακή Θ΄ Λουκά (Λουκ. 12,16-21· 14,35)

17 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΛΟΥΚΑ, Άφρονος πλουσίου Λ.κ. 12, 16-21) Σάββατο, 19 Νοεμβρίου 2011

17 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ ΛΟΥΚΑ, Του άφρονος πλουσίου ( Λκ 12,16-21) Σάββατο, 21 Νοεμβρίου 2009

17 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ’ ΛΟΥΚΑ 14-8-2011

17 Νοεμβρίου 2014

Κυριακή Θ΄ Λουκᾶ ( 20-11-2011 ) «Ἀνθρώπου τινός πλουσίου ἐφόρησεν ἡ χώρα»

16 Νοεμβρίου 2023

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΛΟΥΚΑ 20 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2011 Ο ΠΛΟΥΤΟΣ

17 Νοεμβρίου 2014

Κυριακή Θ΄ Λουκά. Ερμηνεία Ευαγγελίου.

17 Νοεμβρίου 2014

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΛΟΥΚΑ (18/11/2012) Αναγνώσματα: Απόστολος: Εφεσ. β΄, 14 – 21. Χριστός και ειρήνη

17 Νοεμβρίου 2014
Next Post
Ἡ συγκλονιστική ἱστορία ἑνός ναρκομανοῦς. (Ἕνα σύγχρονο θαῦμα τοῦ Ἁγίου Νεομάρτυρος Ἐφραίμ)

Ἡ συγκλονιστική ἱστορία ἑνός ναρκομανοῦς. (Ἕνα σύγχρονο θαῦμα τοῦ Ἁγίου Νεομάρτυρος Ἐφραίμ)

Ο διάβολος ποτέ δεν μπορεί να κάνει καλό!

Διάλογος μεταξύ γέροντα Επιφάνιου Θεδωρόπουλου και αθέου

Διάλογος μεταξύ γέροντα Επιφάνιου Θεδωρόπουλου και αθέου

Μελέτη γιά τά σύμβολα καί τά σημεῖα.

Μελέτη γιά τά σύμβολα καί τά σημεῖα.

Ἄν ἕνα ξεραμένο φθινοπωρινό φύλλο κήρυττε πόλεμο ἑναντίον τοῦ ἀνέμου!

Ἄν ἕνα ξεραμένο φθινοπωρινό φύλλο κήρυττε πόλεμο ἑναντίον τοῦ ἀνέμου!

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Συνοπτικός
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist