Στην ορκωμοσία του ΤΕΙ Γρεβενών παρευρέθη ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ, επιβεβαιώνοντας τις αγαστές σχέσεις συνεργασίας με αυτό, κάτι που τόνισε και ο Πρύτανης του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας κ. Ν. Ασημόπουλος. «Είναι αξίωμα στην ζωή κάθε τέλος να είναι μία αρχή και κάθε αρχή ένα τέλος. Έτσι και σήμερα σας εύχομαι να αποβάλλετε κάθε Ά-χρηστο και να βάλετε τον Χριστό στην ζωή σας, ώστε αυτή να γεμίσει από προκοπή και χαρά «, ευχήθηκε στους αποφοίτους ο Σεβασμιώτατος.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more
















































