Με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό συναντήθηκε, την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμος. Η συνάντηση περιελάμβανε συζητήση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και δράσεως μεταξύ Περιφέρειας και Ιεράς Μητροπόλεως.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































