Με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό συναντήθηκε, την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμος. Η συνάντηση περιελάμβανε συζητήση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και δράσεως μεταξύ Περιφέρειας και Ιεράς Μητροπόλεως.
Νέος Βοηθός Επίσκοπος παρά τω Πατριάρχη στο Φανάρι
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρείαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τάς συνεδρίας αὐτῆς τοῦ τρέχοντος μηνός...
Read more














































