Με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό συναντήθηκε, την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμος. Η συνάντηση περιελάμβανε συζητήση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και δράσεως μεταξύ Περιφέρειας και Ιεράς Μητροπόλεως.
Υποδοχή της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» στη Νέα Ιωνία Βόλου
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε χθες, 24/6, η υποδοχή της Ιεράς Θαυματουργού Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» στον Ιερό Ναό...
Read more














































