Με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Κωνσταντίνο Αγοραστό συναντήθηκε, την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου, το πρωί, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμος. Η συνάντηση περιελάμβανε συζητήση για θέματα κοινού ενδιαφέροντος και δράσεως μεταξύ Περιφέρειας και Ιεράς Μητροπόλεως.
Κυριακή Δ’ Ματθαίου στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Ματαράγκας
Την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε...
Read more














































