Τον Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού, αντιστράτηγο Παναγιώτη Καβιδόπουλο, υποδέχθηκε στο Επισκοπείο Διδυμοτείχου ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνός τις μεσημβρινές ώρες της 23ης Ιουλίου ε.έ.. Η επίσκεψη είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα και στην εποικοδομητική συζήτηση εθίγησαν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος και αντηλλάγησαν αναμνηστικά δώρα. Τον Διοικητή του Δ΄ Σώματος Στρατού συνόδευσε ο Διοικητής της XVI Μεραρχίας Διδυμοτείχου, υποστράτηγος Γεώργιος Βάσιος.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more















































