Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Τιμόθεος, το εσπέρας της Κυριακής Β΄ Νηστειών (Αγίου Γρηγορίου, αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης του Παλαμά) 4 Μαρτίου 2018, χοροστάτησε στον Γ΄ Κατανυκτικό Εσπερινό στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης Καρδίτσης. Στη συνέχεια, πραγματοποίησε το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα με γενικό θέμα: «Ερμηνεία στο κατά Ιωάννην άγιον Ευαγγέλιον». Κάθε Κυριακή εσπέρας, πραγματοποιεί το καθιερωμένο εσπερινό του κήρυγμα στον ως άνω Ιερό Μητροπολιτικό Ναό.
Πάνω από 2.000 θεατές στην Συναυλία για το Γηροκομείο της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας
Με την συμμετοχή πάνω από 2.000 θεατών, στο κατάμεστο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 6 Ιουνίου 2026,...
Read more











































