Με λαμπρότητα τελέσθηκε το βράδυ του Σαββάτου 1η Φεβρουαρίου ε.έ. ο Εσπερινός της Αποδόσεως του εορτασμού της Υπαπαντής του Χριστού στην Καλαμάτα. Κατά την Ακολουθία στον ομώνυμο Μητροπολιτικό Ιερό Ναό, χοροστάτησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Λαγκαδά , Λητής και Ρεντίνης κ. Πλάτων, συγχοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου. Στην Ακολουθία συμμετείχε πλειάδα Ιερέων, αλλά και εκατοντάδες πιστοί, οι οποίοι προσήλθαν για να προσκυνήσουν την Ιερά και Θαυματουργό Εικόνα της Παναγίας Υπαπαντής, η οποία αύριο με το πέρας της Δισαρχιερατικής Θείας Λειτουργίας, θα εναποτεθεί στον μόνιμο θρόνο της.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more























































