Με λαμπρότητα τελέσθηκε το βράδυ του Σαββάτου 1η Φεβρουαρίου ε.έ. ο Εσπερινός της Αποδόσεως του εορτασμού της Υπαπαντής του Χριστού στην Καλαμάτα. Κατά την Ακολουθία στον ομώνυμο Μητροπολιτικό Ιερό Ναό, χοροστάτησε ο Σεβ. Μητροπολίτης Λαγκαδά , Λητής και Ρεντίνης κ. Πλάτων, συγχοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου. Στην Ακολουθία συμμετείχε πλειάδα Ιερέων, αλλά και εκατοντάδες πιστοί, οι οποίοι προσήλθαν για να προσκυνήσουν την Ιερά και Θαυματουργό Εικόνα της Παναγίας Υπαπαντής, η οποία αύριο με το πέρας της Δισαρχιερατικής Θείας Λειτουργίας, θα εναποτεθεί στον μόνιμο θρόνο της.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more























































