Με λαμπρότητα και τιμές προς την Υπεραγία Θεοτόκο εορτάστηκε η Θεομητορική Εορτή των Εισοδίων της Θεοτόκου στον Πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό της Παναγίας στον Άγιο Βλάσιο Κονιστρών του Δήμου Αλιβερίου – Κύμης αφ’εσπέρας ετελέσθηκε ο Μέγας Αρχιερατικός Εσπερινός στον οποίο προεξήρχε και κήρυξε εμπνευσμένα τον θείο λόγο ο Σεπτός Ποιμενάρχης Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου κκ Σεραφείμ πλαισιούμενος απο τους ιερείς τον διάκονο της Ιεράς Μητροπόλεως και την συμμετοχή απο τους ευσεβείς πιστούς που τίμησαν την λαμπρή εορτή της τοπικής εκκλησίας.
Πάνω από 2.000 θεατές στην Συναυλία για το Γηροκομείο της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας
Με την συμμετοχή πάνω από 2.000 θεατών, στο κατάμεστο Ανοιχτό Θέατρο Καλαμάτας, πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 6 Ιουνίου 2026,...
Read more







































