• Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
Σάββατο, 7 Ιουνίου, 2025
Poimin.gr
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις
No Result
View All Result
Poimin.gr
No Result
View All Result

Λόγος στην παραμονή των Φώτων.

5 Ιανουαρίου 2017
in Θεοφάνεια, Κηρύγματα, Πνευματικές Διδαχές
Ἡ γύμνια μας – Εις τα Άγια Θεοφάνεια
Share on FacebookShare on Twitter
Αλλά τί να πούμε και για τον προερχόμενον από την έρημον Ιωάννη, το παράδοξο αυτό και πολυπόθητο για τους Ισραηλίτες θέαμα, τον άγγελο του Θεού, ο οποίος χειροτονήθηκε απόστολος πριν τους Αποστόλους; Όμως ένας τόσο μεγάλος Βασιλιάς τέτοιο στρατιώτη έπρεπε να έχει, αυτόν τον τόσο μεγάλο Προφήτη, ο μέγιστος Αρχιερεύς. Και ας κατανοήσουμε ποιό και πόσο μεγάλο μυστήριο έχουμε ενώπιον μας: επειδή ήταν ανάρμοστο, ενώ παρευρίσκεται ο νυμφαγωγός, να απουσιάζει ο νυμφίος, και ενώ η φωνή αναβοά, να μην ακούεται ο Λόγος, τί γίνεται, πώς τα οικονόμησε ο Θεός; Συστέλλεται κάπως στην αφάνεια ο Ιωάννης από τη βρεφική ακόμη ηλικία, ζώντας υπερφυσικά σαν κάποιος «λύχνος υπό μόδιον (κάδο)» μέσα στην έρημο· και εκεί ακούει θείες φωνές και αξιώνεται να δει θείες οπτασίες· μυσταγωγείται στα απόρρητα και διδάσκεται, όπως τότε που ήταν ακόμη έμβρυο, ποιός είναι ο Ιησούς, ότι δηλαδή είναι Υιός Θεού, και ότι εκείνος στον οποίο θα δει την πνευματοειδή περιστερά να «καταβή και να μείνη επ’ αυτόν, ούτος είναι ο βαπτίσων (που θα βαπτίσει) εν Πνεύματι Αγίω».
Και όταν συμπληρώθηκε «το μέτρον της ηλικίας του πληρώματος του Χριστού» και η περίοδος της τριακονταετούς παρατάσεως έλαβε τέλος, τότε  «και ο λύχνος επί την λυχνίαν καιόμενος, και φαίνων πάσι τοις εν τη οικία αγαλλιάσιμα» – εάν εννοήσουμε ως οικία την Ισραηλιτική Συναγωγή. Επεφάνη δε τότε και το αληθινό φως που φωτίζει τον κόσμο. Ω του θαύματος! Ο ήλιος προς τον αστέρα, ο λόγος προς τη φωνή, ο νυμφίος προς τον φίλο, επειδή αυτό ήταν το σχέδιο της Θείας Οικονομίας, ώστε με αυτόν τον τρόπο της προσεγγίσεως να εκπληρωθεί στο πρόσωπο του Ιησού «πάσα δικαιοσύνη», και για να μιλήσουμε ευαγγελικά, «ο μεν ένας να αυξάνη, ο δε άλλος να ελαττούται». Πράγματι, πώς θα ήταν δυνατόν να μη ελαττωθεί το φως του λύχνου, ή και να αποσυρθεί εντελώς, αφού ήδη ο Ήλιος της δικαιοσύνης με τα θαύματά του αστραποβολούσε εξαίσια; Βλέπεις πόσο χρονικό διάστημα χρειάσθηκε για να ολοκληρωθεί σωματικά ο Ιησούς, κατά την διάρκεια του οποίου υποτασσόταν στους γονείς του; «Ω βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού»! Γιατί άραγε; Όσοι είναι υψηλοί στις θεωρητικές αναβάσεις και γνωρίζουν τα βάθη του Πνεύματος, ας δώσουν ο καθένας τη δική του εξήγηση· κατά τη δική μου γνώμη όμως, για δύο λόγους: για να νομοθετήσει ο νομοθέτης όλων των νομοθετών με τη δική του υποταγή την υπακοή των τέκνων προς τους γονείς και για να αγιάσει όλα τα στάδια της ηλικίας και τρίτον για να μην επιδείξει ο παντέλειος κάποια ξένη προς τη δική μας και ανόμοια βιοτή, εφ’ όσον μάλιστα ήθελε να μας παρουσιάσει τον τέλειο τρόπο ζωής. Αφού και τώρα, μολονότι είχε φθά­σει στην τελεία ανδρική ηλικία, ο Άρειος τόλμησε να διακηρύξει ότι το σώμα του ήταν άψυχο· ο δε Απολινάριος, ακολουθώντας τον προηγούμενο ως προς την ασέβεια, να φλυαρήσει ότι ο Κύριός μας δεν είχε νου· ο δε νέος Μανιχαίος φθάνοντας στο αποκορύφωμα της ασέβειας, να δογματίσει ότι δεν πρέπει να εικονίζεται. Και ας δούμε πόση είναι η διαφορά του ενός από το άλλο· αυτός μεν που δίδει τον χαρακτηρισμό του άψυχου, αφαιρεί τη ζωή από το σώμα του Δεσπότη· διότι ό,τι στερείται ψυχής, βρίσκεται βεβαίως και έξω από τη ζωή. Εκείνος δε που φλυαρεί ότι ο Κύριος είναι άνους, τον συναριθμεί με την άλογη φύση επειδή κάθε τι που δεν έχει νου είναι και άλογο· ο άλλος δε που υποστηρίζει ότι δεν πρέπει να εικονίζεται, αρνείται εντελώς τη σωματική φύση του Δεσποτικού σώματος· διότι αφού δεν εικονίζεται σημαίνει ότι είναι ασώματο. Πράγματι αν έχει σώμα, και κάθε σώμα μπορείς να το αγγίσεις, και έχει κάποιο χρώμα, αναγκαίως έπεται ότι ημπορεί και να εικονισθεί, έκτος βέβαια εάν περιττολογούμε· διότι εάν δεν είναι δυνατόν να εικονισθεί, τότε αναμφιβόλως εξέρχεται από τα όρια του σωματικού και ανήκει στη φύση των ασωμάτων. Τίποτε, όπως φαίνεται, δεν μπορεί να συγκρατήσει τη γλώσσα που ασεβεί, όταν υποστηρίζεται και από τη δύναμη της εξουσίας.
Ας ανυψώσουμε όμως το βλέμμα στις προφητικές θεοπτίες και ας δούμε πως προτυπώνεται σ’ αυτές το ιερότατο βάπτισμα· διότι σ’ αυτό μας καλεί η συνέχεια του λόγου. Τί λέγει λοιπόν ο Ησαΐας; Ας αναφέρουμε εκλεκτικά– «Ευφράνθητι έρημος διψώσα, ότι ερράγη (θα αναβλύσει) εν ερήμω ύδωρ, και φάραγξ εν γη διψώση». Απευθύνεται δηλαδή στην ανθρωπινή φύση, αυτή που είναι έρημος όσον αφορά την καρποφορία, η οποία προϋποθέτει πίστη και αγαθά έργα· και ως εκ τούτου, επειδή διψά το ύδωρ της υιοθεσίας, ανέβλυσε προς χάριν της σαν ρεύμα ποταμού το ύδωρ του Βαπτίσματος στον Ιορδάνη· και τότε τί έγινε; «Και έσται η άνυδρος εις έλη», εννοεί πλούσια σε πίστη· «και εις την διψώσαν γην, πηγή ύδατος έσται», η κρήνη αυτή της υιοθεσίας δηλαδή· «και εκεί έσται ευφρο­σύνη ορνέων», εκείνων δηλαδή που αναγεννιούνται με το βάπτισμα, οι οποίοι ως προς τον τρόπο της ζωής μοιάζουν με τα όρνεα, αφού και αυτά εκ φύσεως ευχαριστούνται να διαβιώνουν στα νερά. Αλλά και κατά τον Γεδεών τί είναι η πλήρης ύδατος λεκάνη; Και εδώ ο λόγος σημαίνει την όμοια με μήτρα κολυμβήθρα, η οποία έχει σχήμα κυκλικό και είναι τορνευμένη από παντού, όπως η αναμαρτησία· σ’ αυτήν ξεχύθηκε η ιαματική δροσιά του νοητού πόκου, η πλήρης Αγίου Πνεύματος. Εδώ αναγεννιούνται οι «νεοτελείς παίδες» του Θεού αντικαθιστώντας με αυτόν τον τρόπο την «εκ σαρκός και αίματος» γέννησή τους· και ανυψώνονται «εις άνδρα τέλειον» τό­σον, ώστε να κατανικούν με την Τριαδική λατρεία το γένος των δαιμόνων. Και κατά τον Ηλία όμως, τί είναι η τριπλή έκχυση του ύδατος επάνω στο θυσιαστήριο και στο ολοκαύτωμα; Θεωρώ ότι φανερώνει ή την τριττή υπόσταση της θείας μακαριότητας, την οποίαν επικαλείται ο ιερέας κατά το βάπτισμα, ή την τριττή κατάδυση του βαπτιζόμενου. Και ο Νεεμάν ανέρχεται από το νερό, σύμφωνα με τη διαταγή του Ελισαίου, πλήρως καθαρισμένος· «επέστρεψε», λέγει, «η σαρξ αυτού ως σαρξ παιδαρίου μικρού, και εκαθαρίσθη». Το θαύμα αυτό συμβολίζει την πλήρη απαλλαγή του βαπτιζομένου από τις πληγές των αμαρτιών, και σημαίνει ότι αυτός ανέρχεται από το νερό με ψυχή καθαρισμένη από κάθε κηλίδα των προηγούμενων πλημμελημάτων.
Εάν μάλιστα θέλεις να μάθεις και το άμισθο της πνευματικής αναγεννήσεως, άκουσε τον Ησαΐα που λέγει; «Οι διψώντες. πορεύεσθε εφ’ ύδωρ και όσοι μη έχετε αργύριον, βαδίσαντες αγοράσατε, και φάγετε και πίεσθε άνευ αργυρίου και τιμής». Όποιος δηλαδή επιθυμεί κάποιο χάρισμα, ακόμη και αν δεν το λάβει, κέρδισε ζωή. Αλλά αυτά ούτως ή άλλως λαμβάνονται και μετέχοντα εδώ μερικώς· και η ιδική μου δε πτωχή διάνοια προσκόμισε ανάλογο με τη δεκτικότητά της αφιέρωμα στα προεόρτια. Συ όμως, παρακαλώ, κοίταξε τι γεγονότα θαυμαστά παρατηρούνται· οι κολυμβήθρες έχουν γεμίσει από νερά·  βλέπουμε τις πηγές και τις βρύσες, τους ποταμούς και τις λίμνες να έχουν γίνει δοχεία του Πνεύματος· η φύση των υδάτων ανυψώθηκε σε τιμή υπέρτιμο· φώτα πολύμορφα που μοιάζουν με αστέρια ετοιμάζονται να φωτίσουν  όλη τη γη κατά την ιερή εκείνη νύκτα. Σε κάθε δε πόλη και χώρα υπάρχουν κήρυκες της Εκκλησίας, οι οποίοι ιερουργούν τα θεία και υψηλά αυτά μυστήρια και αγιάζουν τα ύδατα διά της επιφοιτήσεως σε αυτά του θείου Πνεύματος. Είθε με την μετάληψή τους να αγιαστούμε και εμείς και να φωτισθούμε αυτή την ημέρα από το γεμάτο φως Πνεύμα, «εν Χριστώ Ιησού τω Κυρίω ημών, ω η δόξα και το κράτος, συν τω Πατρί και τω Αγίω Πνεύματι, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν».

Αγ. Θεοδώρου του Στουδίτου «Πατερικόν Κυριακοδρόμιον», εκδ. Ι. Κελλίον Αγίου Νικολάου Μπουραζέρη, Άγιον Όρος, σ. 642-646.

Πρόσφατα Άρθρα

«Ανάσες μιας άηχης σιωπής»: Ο Γιώργος Βασιλείου παρουσίασε το βιβλίο του στην ΕΣΗΕΑ
Ελλάδα Κόσμος

«Ανάσες μιας άηχης σιωπής»: Ο Γιώργος Βασιλείου παρουσίασε το βιβλίο του στην ΕΣΗΕΑ

7 Ιουνίου 2025

Στην κατάμεστη έκθεση «Γεώργιος Καραντζάς» στην ΕΣΗΕΑ πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση του βιβλίου «Ανάσες μίας γυναίκας σιωπής» του Γιώργου Βασιλείου, επί...

Read more
«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»
Κηρύγματα

Η ξέχωρη επιδημία

7 Ιουνίου 2025

του Αρχιμ. Γρηγορίου Κωνσταντίνου Δρ. Θ. Η εορτή της Πεντηκοστής είναι η γενέθλιος ημέρα της Εκκλησίας μας. Εδώ κι δύο χιλιάδες...

Read more
Αρχιεπίσκοπος: Περιμένω αλλαγή νοοτροπίας από τον Μητροπολίτη Πάφου – Καθοδηγείται από άλλους
Πατριαρχεία - Αυτοκέφαλες Εκκλησίες

Σιωπηλὸ πραξικόπημα στὴν Ἐκκλησία τῆς Κύπρου!

7 Ιουνίου 2025

Περὶ τῆς ἔκπτωσης τοῦ Μητροπολίτου Τυχικοῦ καὶ τῆς ποινικοποίησης τῶν ἀντιαιρετικῶν λόγων ΕΣΤΙΑ ΠΑΤΕΡΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ Μεγάλο προβληματισμὸ καὶ ἀνησυχία μᾶς...

Read more
Πατριαρχεία - Αυτοκέφαλες Εκκλησίες

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς Τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως καί Νέας Ρώμης κ. κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ

7 Ιουνίου 2025

Ἀρχιμανδρίτης Παῦλος Ντανᾶς, Ἱεροκῆρυξ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ Προς Τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως καί Νέας Ρώμης κ. κ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΝ (6/6/2025) Παναγιώτατε, τήν...

Read more
Ο Εσπερινός της Πεντηκοστής στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Καστοριάς
Κηρύγματα

Το μήνυμα της Πεντηκοστής

7 Ιουνίου 2025

Του Πρωτοσυγκέλλου της Ι.Μ. Φωκίδος, Γέροντος Νεκτάριου Μουλατσιώτη Αγαπητοί μου αδελφοί, σήμερα η Αγία Εκκλησία μας τιμά, εορτάζει και προβάλλει...

Read more
«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»
Κηρύγματα

«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»

7 Ιουνίου 2025

Του μακαριστού Μητροπολίτου Καστορίας Σεραφείμ «Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»1 «Πεντηκοστήν εορτάζομεν και Πνεύματος επιδημίαν και προθεσμίαν επαγγελίας...

Read more
Κυριακή της Πεντηκοστής
Κηρύγματα

Τα δώρα του Αγίου Πνεύματος

7 Ιουνίου 2025

«Ἐάν τις διψᾶ ἐρχέσθω πρός μέ καί πινέτω». Μέ αὐτά τά λόγια ἀρχίζει ὁ Κύριος τήν ὁμιλία του πού κατά...

Read more
«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»
Κηρύγματα

Οἱ Ἅγιοι Πατέρες διά τήν Κυριακήν της Πεντηκοστῆς

7 Ιουνίου 2025

Ὁ ἅγιος Φιλάρετος Μόσχας σὲ ὁμιλία του στὴν Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς λέει: «Μετὰ τὴν πτώση τοῦ ἀνθρώπου, καί, μὴ ὄντας...

Read more
Ο Φθιώτιδος Συμεών κοντά στους οπλίτες του ΚΕΥΠ
Εκκλησία της Ελλάδος

Ο Φθιώτιδος Συμεών κοντά στους οπλίτες του ΚΕΥΠ

6 Ιουνίου 2025

Για μια ακόμη φορά βρέθηκε κοντά στους Νεοσυλλέκτους του Κέντρου Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου στην Λαμία ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ....

Read more
Λήξη Εσπερινών Κηρυγμάτων και Κύκλων Μελέτης Αγίας Γραφής στην Ι.Μ. Κίτρους
Εκκλησία της Ελλάδος

Λήξη Εσπερινών Κηρυγμάτων και Κύκλων Μελέτης Αγίας Γραφής στην Ι.Μ. Κίτρους

6 Ιουνίου 2025

Με ιδιαίτερη επιτυχία και πνευματική ευφροσύνη ολοκληρώθηκαν την Πέμπτη 5 Ιουνίου οι Πνευματικές Συνάξεις που περιλαμβάνουν Εσπερινά Κηρύγματα και τη...

Read more
65000 αντίτυπα της Καινής Διαθήκης διανεμήθηκαν από την Ι.Μ. Δημητριάδος
Εκκλησία της Ελλάδος

65000 αντίτυπα της Καινής Διαθήκης διανεμήθηκαν από την Ι.Μ. Δημητριάδος

6 Ιουνίου 2025

Μία σπουδαία και πρωτότυπη δράση ανέλαβε και υλοποίησε η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος, στο πλαίσιο της ποιμαντικής μέριμνας του Σεβ. Μητροπολίτου...

Read more
Ορκωμοσία Γ’ ΕΣΣΟ 2025 στο Στρατόπεδο της Καλαμάτας
Εκκλησία της Ελλάδος

Ορκωμοσία Γ’ ΕΣΣΟ 2025 στο Στρατόπεδο της Καλαμάτας

6 Ιουνίου 2025

Με την παρουσία πλήθους κόσμου, τελέσθηκε το πρωί της Παρασκευής 6 Ιουνίου 2025, στο Στρατόπεδο «ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ», της Καλαμάτας, η τελετή...

Read more
Ημερίδες για τον Ορθόδοξο Μοναχισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Εκκλησία της Ελλάδος

Ημερίδες για τον Ορθόδοξο Μοναχισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

6 Ιουνίου 2025

Κατόπιν της από 4ης Φεβρουαρίου 2025 αποφάσεως της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και ύστερα από εισήγηση-πρόταση της...

Read more
Η εορτή της Σταυροπροσκυνήσεως στην Ιερά Μητρόπολη Πάφου
Πατριαρχεία - Αυτοκέφαλες Εκκλησίες

Οι λόγοι που οδήγησαν τον Μητροπολίτη Τυχικό να προσφύγει στο Φανάρι

5 Ιουνίου 2025

Στο μεταξύ, στους λόγους που οδήγησαν τον τέως Μητροπολίτη Πάφου, Τυχικό, να καταθέσει έφεση για την απόφαση της Ιεράς Συνόδου,...

Read more
Μητροπολίτης Πάφου: Μην αφήσετε τους άλλους να αποφασίσουν για εσάς
Πατριαρχεία - Αυτοκέφαλες Εκκλησίες

Ξεκαθαρίζει ο Αρχιεπίσκοπος για τον Τυχικό – Δεν αναστέλλεται η ποινή της έκπτωσης παρά το Έκκλητον

5 Ιουνίου 2025

Σε ανακοίνωσή του, ο Προκαθήμενος της Εκκλησίας της Κύπρου επεσήμανε πως «επειδή, μετά το Έκκλητον το οποίο ήσκησε ο τέως...

Read more
Previous slide
Next slide

ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ

«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»
Κηρύγματα

Η ξέχωρη επιδημία

7 Ιουνίου 2025

του Αρχιμ. Γρηγορίου Κωνσταντίνου Δρ. Θ. Η εορτή της Πεντηκοστής είναι η γενέθλιος ημέρα της Εκκλησίας μας. Εδώ κι δύο χιλιάδες...

Ο Εσπερινός της Πεντηκοστής στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Καστοριάς

Το μήνυμα της Πεντηκοστής

7 Ιουνίου 2025
«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»

«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»

7 Ιουνίου 2025
Κυριακή της Πεντηκοστής

Τα δώρα του Αγίου Πνεύματος

7 Ιουνίου 2025
«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»

Οἱ Ἅγιοι Πατέρες διά τήν Κυριακήν της Πεντηκοστῆς

7 Ιουνίου 2025
«Παρέστω μοι το Πνεύμα και διδότω λόγον»

Στις πηγές του Αγίου Πνεύματος

22 Ιουνίου 2024
ΒΙΑΙΗ ΠΝΟΗ

ΒΙΑΙΗ ΠΝΟΗ

22 Ιουνίου 2024
Κυριακή της Πεντηκοστής

Κυριακή της Πεντηκοστής

22 Ιουνίου 2024
Κυριακή της Πεντηκοστής

Το μήνυμα της Κυριακής της Πεντηκοστής

22 Ιουνίου 2024
Ο Εσπερινός της Πεντηκοστής στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό Καστοριάς

«Μάθε ποιο πνεύμα κατοικεί μέσα σου»

22 Ιουνίου 2024
Δίψα και πνεύμα

Κυ­ρι­ακὴ τῆς Πεν­τη­κο­στῆς (Ἰ­ωάν. ζ΄ 37-52, η΄18)

22 Ιουνίου 2024
Δίψα και πνεύμα

Τῇ αὐτῇ ἡμέρᾳ, Κυριακῇ ὀγδόῃ ἀπὸ τοῦ Πάσχα, τὴν ἁγίαν Πεντηκοστὴν ἑορτάζομεν

3 Ιουνίου 2023
Κυριακή της Πεντηκοστής

Πεντηκοστή: Η Δωρεά του Αγίου Πνεύματος

11 Ιουνίου 2022
Δίψα και πνεύμα

Δίψα και πνεύμα

15 Ιουνίου 2019
Δίψα και πνεύμα

«Πάντα χορηγεί το Πνεύμα το Άγιον»

15 Ιουνίου 2019
Next Post
H νηστεία τῆς παραμονῆς τῶν Θεοφανείων

H νηστεία τῆς παραμονῆς τῶν Θεοφανείων

Σύρου Δωρόθεος: «Δεν χωράτε απόψε στην αίθουσα, χωράτε όμως στην καρδιά μου»

Σύρου Δωρόθεος: «Δεν χωράτε απόψε στην αίθουσα, χωράτε όμως στην καρδιά μου»

Ἡ γύμνια μας – Εις τα Άγια Θεοφάνεια

Ούτος εστιν ο υιός μου ο αγαπητός, εν ω ευδόκησα

Εκπαιδευτική εκδρομή κατηχητών  της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους

Εκπαιδευτική εκδρομή κατηχητών της Ιεράς Μητροπόλεως Κίτρους

Η Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών και Αγιασμός στην Ιερά Μονή Ευαγγελιστρίας

Η Ακολουθία των Μεγάλων Ωρών και Αγιασμός στην Ιερά Μονή Ευαγγελιστρίας

  • Όροι χρήσης – Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
No Result
View All Result
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
    • Εκκλησία της Ελλάδος
    • Πατριαρχεία – Αυτοκέφαλες Εκκλησίες
    • Το Βήμα της Ενορίας
    • Η φωνή των Ποιμένων
    • Ελλάδα Κόσμος
  • Κηρύγματα
  • Απόψεις – Γνώμες
  • Πνευματικές Διδαχές
    • Ομιλίες
    • Άκου ένα βιβλίο
  • Αφιερώματα
    • Μουσικός Θησαυρός
    • Στρατιωτικοί Ιερείς
    • Προσκυνηματικός Τουρισμός
  • Αιρέσεις

Poimin.gr © 2023

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In

Add New Playlist