Το πρωΐ της Πέμπτης 5 Ιανουαρίου ε.έ., παραμονή της Μεγάλης Δεσποτικής Εορτής των Θεοφανείων, ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης Θηβών κ. Γεώργιος στα πλαίσια της ποιμαντικής του δραστηριότητας επισκέφθηκε την Ιερά Μονή Ευαγγελιστρίας, όπου κατά το Τυπικό της Εκκλησίας μας τελέσθηκε η ακολουθία των Μεγάλων Ωρών, η Θεία Λειτουργία του Μ.Βασιλείου και τέλος ο Μέγας Αγιασμός, τον οποίο τέλεσε ο Σεβασμιώτατος.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more



















































