Στον Ι.Ν. Μεταμορφώσεως του Χριστού Βόλου, τελέσθηκε στις 31/3 ο Β’ Κατανυκτικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου. Στο τέλος της Ακολουθίας, ο Σεβασμιώτατος, συνέχισε τη σειρά των κατανυκτικών ομιλιών του, με θέμα: «Πορεία στην Μεγάλη Τεσσαρακοστή με οδοδείκτη το Γεροντικό».
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more

















































