Στον Ενοριακό Ιερό Ναό Γενεθλίου της Θεοτόκου, της συνοικίας των Γιαννιτσανίκων Καλαμάτας, ένθα τίθεται για δεκαήμερο προσκύνημα η Ιερά Εικόνα της Παναγίας της Δημιοβίτισσας, μετέβη, την Κυριακή πρό της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν οι Πρωτοπρεσβύτεροι Ιωάννης Παρθένιος και Ευστάθιος Μπαρούτσος καθώς και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Πρό τού πέρατος της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος κηρύττοντας τον θείο λόγο αναφέρθηκε στα μηνύματα της ευαγγελικής περικοπής της ημέρας.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more

















































