Στον Ενοριακό Ιερό Ναό Γενεθλίου της Θεοτόκου, της συνοικίας των Γιαννιτσανίκων Καλαμάτας, ένθα τίθεται για δεκαήμερο προσκύνημα η Ιερά Εικόνα της Παναγίας της Δημιοβίτισσας, μετέβη, την Κυριακή πρό της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν οι Πρωτοπρεσβύτεροι Ιωάννης Παρθένιος και Ευστάθιος Μπαρούτσος καθώς και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Πρό τού πέρατος της Θείας Λειτουργίας ο Σεβασμιώτατος κηρύττοντας τον θείο λόγο αναφέρθηκε στα μηνύματα της ευαγγελικής περικοπής της ημέρας.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more

















































