Με κατάνυξη έγινε η πρώτη ακολουθία της παρακλήσεως στην Υπεραγία Θεοτόκο την Πέμπτη 1 Αυγούστου 2019, στον Ιερό Ναό του Γενεθλίου της Θεοτόκου Αιγάνης, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερωνύμου. Την Ακολουθία της Ιεράς Παρακλήσεως παρακολούθησαν πάρα πολλοί πιστοί που προσήλθαν για να τιμήσουν την Παναγία.

«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more


































