Στο Ελεύθερο Α’ και στον Ταξιάρχη τέλεσε τον Πανηγυρικό Εσπερινό της εορτής των Αγίων Αθανασίου και Κυρίλλου Πατριαρχών Αλεξανδρείας, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ, την Τρίτη 17-1-2023. Την ημέρα της εορτής χοροστάτησε στην Θεία Λειτουργία στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό του Αγίου Αθανασίου στα Πριόνια Γρεβενών, όπου κήρυξε το θείο λόγο στους πιστούς.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more


















































