Σε κλίμα συγκίνησης το μεσημέρι της Παρασκευής, 10ης Οκτωβρίου, στο Καθολικό των Παμμεγίστων Ταξιαρχών της Ιεράς Μονής Πετράκη, έδωσαν κατά την εκκλησιαστική τάξη το Μεγάλο Μήνυμα, παρουσία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερωνύμου και μελών της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. οι εψηφισμένοι Μητροπολίτες Κορίνθου κ. Παύλος και Κονίτσης κ. Αλέξιος και οι εψηφισμένοι Επίσκοποι Σκιάθου κ. Ιωάννης, Χριστουπόλεως κ. Βαρνάβας, Δομενίκου κ. Αθηναγόρας, Επιδαύρου κ. Νικόδημος και Ταλαντίου κ. Θεολόγος.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more















































