Με αφορμή τις πρόσφατες μεγάλες καταστροφές των δασών της πατρίδος μας και μετά από αίτημα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ συνέθεσε ειδική ευχή «Διά την διατήρησιν και προστασίαν των δασών». Μέσω της ευχής αυτής απευθύνεται δέησις προς τον Θεό για την προστασία των δασών, των αγρών και όλων των εμβίων όντων που συνδέονται με αυτά από φυσικά αίτια ή από δόλιες εμπρηστικές ενέργειες.
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more
















































