Με αφορμή τις πρόσφατες μεγάλες καταστροφές των δασών της πατρίδος μας και μετά από αίτημα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ συνέθεσε ειδική ευχή «Διά την διατήρησιν και προστασίαν των δασών». Μέσω της ευχής αυτής απευθύνεται δέησις προς τον Θεό για την προστασία των δασών, των αγρών και όλων των εμβίων όντων που συνδέονται με αυτά από φυσικά αίτια ή από δόλιες εμπρηστικές ενέργειες.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more
















































