Με αφορμή τις πρόσφατες μεγάλες καταστροφές των δασών της πατρίδος μας και μετά από αίτημα του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Αλεξανδρουπόλεως κ. Ανθίμου, ο Σεβ. Μητροπολίτης Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ συνέθεσε ειδική ευχή «Διά την διατήρησιν και προστασίαν των δασών». Μέσω της ευχής αυτής απευθύνεται δέησις προς τον Θεό για την προστασία των δασών, των αγρών και όλων των εμβίων όντων που συνδέονται με αυτά από φυσικά αίτια ή από δόλιες εμπρηστικές ενέργειες.
«Η αγία ιερωσύνη είναι αποστολή, μαρτυρία διακονία!»
Στον ιερό Ναό Τιμ. Σταυρού Σερρών, ιερούργησε, σήμερα Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος....
Read more




































