Με κάθε μεγαλοπρέπεια πραγματοποιήθηκε η υποδοχή των Ιερών Λειψάνων των Αγίων Αναργύρων από την Ιερά Μονή Παντοκράτορος του Αγίου Όρους στο ομώνυμο χωριό του Δήμου Κιλελέρ. Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος στην κεντρική πλατεία των Αγίων Αναργύρων ευχαρίστησε τους κομίσαντες τα Άγια Λείψανα π. Κασσιανό και π. Βησσαρίωνα, στα πρόσωπά τους δε τον Καθηγούμενο της Αθωνικής Μοναστικής Αδελφότητος π. Γαβριήλ Παντοκρατορινό, ενώ αναφέρθηκε στη ζωή και την προσφορά των θαυματουργών Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού, Κύρου και Ιωάννου. Μετά το πέρας της δεήσεως πραγματοποιήθηκε η λιτανευτική πομπή προς τον Ιερό Ναό των Αγίων Αναργύρων, παρουσία των πολιτικών και στρατιωτικών Αρχόντων και πλήθος κόσμου. Τα Ιερά Σεβάσματα της πίστεως μας θα παραμείνουν προς ευλογία των πιστών έως και τη Δευτέρα 20 Μαΐου, ενώ καθημερινά θα τελούνται πλούσιες λατρευτικές εκδηλώσεις.
Θερινή εορτή Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ι.Μ. Νέας Ιωνίας
Η θερινή εορτή των Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο...
Read more









































