Στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Κεχροβουνίου ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ και τέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού. Ομίλησε προς τις γερόντισσες και τους ευχήθηκε για την πνευματική αξιοποίηση του χρόνου και τις παρεκάλεσε να συνεχίσουν τον πνευματικό προσωπικό τους αγώνα αλλά και τη φιλανθρωπική δραστηριότητα της Μονής η οποία τελείται πάντοτε αθόρυβα αλλά και με πολλή αγάπη για τον άνθρωπο και τους ευχήθηκε εορτίως για τα Άγια Θεοφάνεια.
Υποδοχή της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» στη Νέα Ιωνία Βόλου
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε χθες, 24/6, η υποδοχή της Ιεράς Θαυματουργού Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» στον Ιερό Ναό...
Read more

























































