Στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Κεχροβουνίου ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ και τέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού. Ομίλησε προς τις γερόντισσες και τους ευχήθηκε για την πνευματική αξιοποίηση του χρόνου και τις παρεκάλεσε να συνεχίσουν τον πνευματικό προσωπικό τους αγώνα αλλά και τη φιλανθρωπική δραστηριότητα της Μονής η οποία τελείται πάντοτε αθόρυβα αλλά και με πολλή αγάπη για τον άνθρωπο και τους ευχήθηκε εορτίως για τα Άγια Θεοφάνεια.
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα ο Μέγας Συνοδικός – Πολυαρχιερατικός Εσπερινός προς τιμήν του Αποστόλου Παύλου στην Κόρινθο
Μέσα σε κλίμα πνευματικής κατάνυξης και εκκλησιαστικής λαμπρότητας τελέσθηκε το απόγευμα της Κυριακής 28 Ιουνίου 2026, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό...
Read more


























































