Στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Κεχροβουνίου ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ και τέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού. Ομίλησε προς τις γερόντισσες και τους ευχήθηκε για την πνευματική αξιοποίηση του χρόνου και τις παρεκάλεσε να συνεχίσουν τον πνευματικό προσωπικό τους αγώνα αλλά και τη φιλανθρωπική δραστηριότητα της Μονής η οποία τελείται πάντοτε αθόρυβα αλλά και με πολλή αγάπη για τον άνθρωπο και τους ευχήθηκε εορτίως για τα Άγια Θεοφάνεια.
Θερινή εορτή Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ι.Μ. Νέας Ιωνίας
Η θερινή εορτή των Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο...
Read more














































