Στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Κεχροβουνίου ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ και τέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού. Ομίλησε προς τις γερόντισσες και τους ευχήθηκε για την πνευματική αξιοποίηση του χρόνου και τις παρεκάλεσε να συνεχίσουν τον πνευματικό προσωπικό τους αγώνα αλλά και τη φιλανθρωπική δραστηριότητα της Μονής η οποία τελείται πάντοτε αθόρυβα αλλά και με πολλή αγάπη για τον άνθρωπο και τους ευχήθηκε εορτίως για τα Άγια Θεοφάνεια.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more

























































