Στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Κεχροβουνίου ιερούργησε σήμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ και τέλεσε την Ακολουθία του Αγιασμού. Ομίλησε προς τις γερόντισσες και τους ευχήθηκε για την πνευματική αξιοποίηση του χρόνου και τις παρεκάλεσε να συνεχίσουν τον πνευματικό προσωπικό τους αγώνα αλλά και τη φιλανθρωπική δραστηριότητα της Μονής η οποία τελείται πάντοτε αθόρυβα αλλά και με πολλή αγάπη για τον άνθρωπο και τους ευχήθηκε εορτίως για τα Άγια Θεοφάνεια.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more

























































