Ο Εσπερινός της Πεντηκοστής εορτάστηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Καστοριάς, με τον οφειλόμενο σεβασμό στο σωτηριώδες γεγονός της επιφοιτήσεως του Παρακλήτου στους Αποστόλους. Ο Σεβασμιώτατος ποιμενάρχης μας, πλαισιωμένος από τους κληρικούς αλλά και τον περιούσιο λαό που του εμπιστεύθηκε η Εκκλησία, ύμνησαν και δοξολόγησαν την επιδημία του Αγίου Πνεύματος, δια της οποίας κηρύχθηκε ο αθάνατος Λόγος και Θεός στα πέρατα της οικουμένης.

Η Εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ι. Μητρόπολη Κορίνθου
Στον πανηγυρίζοντα Ιερό Ναό Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου Καλλιθέας Κορίνθου τελέσθηκαν σήμερα Τρίτη 24 Ιουνίου 2026, προεξάρχοντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου...
Read more















































