Ο Εσπερινός της Πεντηκοστής εορτάστηκε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Καστοριάς, με τον οφειλόμενο σεβασμό στο σωτηριώδες γεγονός της επιφοιτήσεως του Παρακλήτου στους Αποστόλους. Ο Σεβασμιώτατος ποιμενάρχης μας, πλαισιωμένος από τους κληρικούς αλλά και τον περιούσιο λαό που του εμπιστεύθηκε η Εκκλησία, ύμνησαν και δοξολόγησαν την επιδημία του Αγίου Πνεύματος, δια της οποίας κηρύχθηκε ο αθάνατος Λόγος και Θεός στα πέρατα της οικουμένης.

Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more















































