Στα πλαίσια του μαθήματος των θρησκευτικών και της εποπτικής διδασκαλίας του, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου της Άνω Μεράς, με την Θεολόγο Καθηγήτρια κα Ανδρομάχη Τριανταφυλλίδου, επεσκέφθησαν, το συγκρότημα της Ιεράς Μονής Παναγίας Τουρλιανής, ξεναγήθηκαν από τον Ηγούμενο, Αρχιμ. Αλέξιο Παπαδόπουλο, παρηκολούθησαν στη τράπεζα της Μονής προβολή βίντεο με θέμα την Ιεραποστολή και μετέβησαν στον κήπο της Μονής, όπου εκτρέφονται διάφορα ζώα.
Σημειώνεται ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί του Γυμνασίου της Άνω Μεράς με την Ιερά Μονή Παναγίας Τουρλιανής, καθώς αυτό έχει κτισθεί σε μοναστηριακό οικόπεδο, που έχει για το σκοπό παραχωρηθεί από αυτήν!
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more















































