Στα πλαίσια του μαθήματος των θρησκευτικών και της εποπτικής διδασκαλίας του, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου της Άνω Μεράς, με την Θεολόγο Καθηγήτρια κα Ανδρομάχη Τριανταφυλλίδου, επεσκέφθησαν, το συγκρότημα της Ιεράς Μονής Παναγίας Τουρλιανής, ξεναγήθηκαν από τον Ηγούμενο, Αρχιμ. Αλέξιο Παπαδόπουλο, παρηκολούθησαν στη τράπεζα της Μονής προβολή βίντεο με θέμα την Ιεραποστολή και μετέβησαν στον κήπο της Μονής, όπου εκτρέφονται διάφορα ζώα.
Σημειώνεται ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί του Γυμνασίου της Άνω Μεράς με την Ιερά Μονή Παναγίας Τουρλιανής, καθώς αυτό έχει κτισθεί σε μοναστηριακό οικόπεδο, που έχει για το σκοπό παραχωρηθεί από αυτήν!
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more















































