Στα πλαίσια του μαθήματος των θρησκευτικών και της εποπτικής διδασκαλίας του, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου της Άνω Μεράς, με την Θεολόγο Καθηγήτρια κα Ανδρομάχη Τριανταφυλλίδου, επεσκέφθησαν, το συγκρότημα της Ιεράς Μονής Παναγίας Τουρλιανής, ξεναγήθηκαν από τον Ηγούμενο, Αρχιμ. Αλέξιο Παπαδόπουλο, παρηκολούθησαν στη τράπεζα της Μονής προβολή βίντεο με θέμα την Ιεραποστολή και μετέβησαν στον κήπο της Μονής, όπου εκτρέφονται διάφορα ζώα.
Σημειώνεται ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί του Γυμνασίου της Άνω Μεράς με την Ιερά Μονή Παναγίας Τουρλιανής, καθώς αυτό έχει κτισθεί σε μοναστηριακό οικόπεδο, που έχει για το σκοπό παραχωρηθεί από αυτήν!
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more















































