Στα πλαίσια του μαθήματος των θρησκευτικών και της εποπτικής διδασκαλίας του, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γυμνασίου της Άνω Μεράς, με την Θεολόγο Καθηγήτρια κα Ανδρομάχη Τριανταφυλλίδου, επεσκέφθησαν, το συγκρότημα της Ιεράς Μονής Παναγίας Τουρλιανής, ξεναγήθηκαν από τον Ηγούμενο, Αρχιμ. Αλέξιο Παπαδόπουλο, παρηκολούθησαν στη τράπεζα της Μονής προβολή βίντεο με θέμα την Ιεραποστολή και μετέβησαν στον κήπο της Μονής, όπου εκτρέφονται διάφορα ζώα.
Σημειώνεται ότι υπάρχουν ισχυροί δεσμοί του Γυμνασίου της Άνω Μεράς με την Ιερά Μονή Παναγίας Τουρλιανής, καθώς αυτό έχει κτισθεί σε μοναστηριακό οικόπεδο, που έχει για το σκοπό παραχωρηθεί από αυτήν!
Αρχιμ. Παύλος Δημητρακόπουλος: Με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα ετών από την ψευτοσύνοδο της Κρήτης
Αρχ. Παύλου Δημητρακοπούλου Θεολόγου- συγγραφέως Εν Θεσσαλονίκη τη 29η Ιουνίου 2026 Πριν από δέκα χρόνια ακριβώς πραγματοποιήθηκε, όπως είναι γνωστό,...
Read more















































