Το πρωί της 23ης Οκτωβρίου τ.έ., ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ.κ. Ιωάννης, μετέβη εις την Ιερά Μονή της Παναγίας της Θεοσκεπάστου Σοχού, η οποία και αποτελεί Μετόχιο της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου Αγίου Όρους, όπου παρουσία της Ηγουμένης Ευσεβίας μοναχής και της αδελφότητας αυτής, ετέλεσε εις το Καθολικό, Τρισάγιο στην μνήμη του μακαριστού Γέροντος και Πνευματικού της εν λόγω Μονής Αρχιμ. π. Γρηγορίου Δοχειαρίτη.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more


































