Το πρωί της 23ης Οκτωβρίου τ.έ., ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαγκαδά κ.κ. Ιωάννης, μετέβη εις την Ιερά Μονή της Παναγίας της Θεοσκεπάστου Σοχού, η οποία και αποτελεί Μετόχιο της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου Αγίου Όρους, όπου παρουσία της Ηγουμένης Ευσεβίας μοναχής και της αδελφότητας αυτής, ετέλεσε εις το Καθολικό, Τρισάγιο στην μνήμη του μακαριστού Γέροντος και Πνευματικού της εν λόγω Μονής Αρχιμ. π. Γρηγορίου Δοχειαρίτη.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more














































