του Αρχιμ. Γρηγορίου Κωνσταντίνου, Δρ. Θεολογίας
Ἀπό τό 1986 σὲ μεγάλες πόλεις τῆς Γερμανίας κυκλοφορεῖ ἕνα Συμβόλαιο μέ τό Διάβολο. Σ’ αὐτὸ περιλαμβάνονται μεταξὺ ἄλλων καί ὁδηγίες γιά κάθε δόκιμο, ὅπως:
— νά γράψει τό κείμενο μέ τό αἷμα του καί νά κλείσει τό συμβόλαιο ἐνώπιον ἑνὸς μάγου σάν ἐκπροσώπου τοῦ Σατανᾶ, γιά νά εἰσέλθει στὴν ὑπηρεσία τοῦ Διαβόλου, ὁ ὁποῖος σάν ἀντάλλαγμα τοῦ ὑπόσχεται κάθε τιμή, τήν ἱκανοποίηση κάθε ἐπιθυμίας, πρὸ παντὸς ἀπεριόριστο πλοῦτο καί αἰσθησιακὲς ἡδονές.
— Οἱ δόκιμοι δίνουν στό Διάβολο τον ὅρκο ὑποταγῆς καί ἀναλαμβάνουν τήν ὑποχρέωση νά μὴν ἐπιστρέψουν πλέον ποτὲ στήχριστιανικὴ πίστη, νά μὴ τηρήσουν καμμία ἀπό τὶς ἐντολὲς τοῦ Εὐαγγελίου καί νά εἶναι ὑποταγμένοι μόνο στό Σατανά, νά ἐπισκέπτονται τά Σάββατά του ὅσο συχνὰ εἶναι δυνατό, νά μὴ λείπουν ἀπό κανένα Σάββατο μάγισσας καί νά παρευρίσκονται πάντοτε στὶς μαῦρες λειτουργίες. Ὑπόσχονται ἀκόμη νά διαθέσουν ὅλη τους τὴ δύναμη καί τὴ μεγαλύτερη φροντίδα τους καί ἰδιαίτερο ζῆλο, ὥστε νά ὁδηγήσουν ἀκόμη περισσότερα θηλυκά καί ἀρσενικὰ δημιουργήματα στὴν ὑπηρεσία τοῦ Διαβόλου. Ἀκόμη ἀναφέρεται:
Οι δόκιμοι ὀφείλουν κατὰ τήν ἑπόμενη σύσκεψη νά λάβουν τό σατανικὸ βλάσφημο βάπτισμα. Σ’ αὐτὸ παραιτοῦνται ρητά ἀπό τούς ἀνάδοχούς τους τοῦ χριστιανικοῦ βαπτίσματος καί τοὺς καταριόνται, καί δέχονται ἀπό τό Διάβολο νέους ἀναδόχους, οἱ ὁποῖοι πρέπει νά τοὺς διδάξουν ἰδιαίτερα τὴ μαύρη τέχνη. Ἀποβάλλουν τό μέχρι ἐκείνη τή στιγμή ὄνομά τους καί λαμβάνουν νέο σατανικὸ ὄνομα γιά νά ἀναγνωρίζονται.
Στό κείμενο αὐτὸ ὑπάρχουν ἀκόμη καί τά ἑξῆς φρικιαστικά: Οἱ διάκονοι τοῦ Σατανᾶ ὑπόσχονται κατὰ ὁρισμένο χρόνο νά προσφέρουν θυσίες καί δῶρα καί σὲ ἑορταστικὴ τελετὴ τουλάχιστον μία φορὰ τό μήνα νά προσφέρουν θυσία ἕνα παιδὶ καί νά πίνουν τό αἷμα του. Αὐτὸ τό αἷμα ἔχει σάν σκοπὸ νά λυκοποιήσει αὐτοὺς πού τό ροφοῦν κατὰ τό χρόνο τῆς πανσελήνου καί νά χρησιμοποιηθεῖ ἀπό τοὺς δαίμονες γιά τροφή … κ.τ.λ.
Γίνετε συνοδοιπόροι μας στην γνώση και την ενημέρωση. Στείλτε στο [email protected] άρθρα, φωτογραφίες, βίντεο ή κάτι που πιστεύετε ότι αξίζει να μοιραστείτε τόσο με εμάς όσο και με τους αναγνώστες μας.