Το απόγευμα του Σαββάτου 13ης Μαΐου, πλήθος πιστών συνέρευσε στον εορτάζοντα Καθεδρικό Ιερό Ναό της Αγίας Γλυκερίας στο Γαλάτσι για να συμμετάσχει στον μεθέορτο Εσπερινό που τελέσθηκε χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κυρίλλου και στην συνέχεια στην πάνδημη λιτανεία της ιεράς Εικόνας της Αγίας Γλυκερίας.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more















































