Το απόγευμα του Σαββάτου 13ης Μαΐου, πλήθος πιστών συνέρευσε στον εορτάζοντα Καθεδρικό Ιερό Ναό της Αγίας Γλυκερίας στο Γαλάτσι για να συμμετάσχει στον μεθέορτο Εσπερινό που τελέσθηκε χοροστατούντος του Σεβ. Μητροπολίτου Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κυρίλλου και στην συνέχεια στην πάνδημη λιτανεία της ιεράς Εικόνας της Αγίας Γλυκερίας.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more



























































