Ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Γεώργιος προσπαθώντας να βρίσκεται όσο περισσότερο γίνεται κοντά στο ποίμνιο της Τοπικής μας Εκκλησίας και ιδιαίτερα στη μαθητιώσα νεολαία, ανταποκρινόμενος στις προσκλήσεις των διευθυντών επισκέπτεται τα σχολεία και ευλογεί τις βασιλόπιτες των σχολείων. Έτσι, αφού τη Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2025 ο Σεβασμιώτατος επισκέφθηκε τις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βοιωτίας και ευλόγησε τις βασιλόπιτες, χθες Τρίτη 14 Ιανουαρίου επισκέφθηκε το 1ο Γυμνάσιο Ορχομενού και ευλόγησε τη βασιλόπιτα του σχολείου. Τον Σεβασμιώτατο, που συνόδευαν οι Εφημέριοι των τριών ενοριών του Ορχομενού, υποδέχτηκαν εγκάρδια ο διευθυντής, οι καθηγητές και οι μαθητές του σχολείου. Ο Σεβασμιώτατος μίλησε στα παιδιά, τους μοίρασε ως ευλογία στυλό και τους ευχήθηκε καλή χρονιά και καλή πρόοδο και στους εκπαιδευτικούς καλή δύναμη στο έργο τους.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more















































