Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο επισκέφθηκε την Παρασκευή 2 Αυγούστου, το πρωί, ο νέος Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλίας κ. Αστέριος Μαντζώκας, με την ευκαιρία ανάληψης των νέων του καθηκόντων. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή δύναμη στα ένα υψηλά καθήκοντα που η Ελληνική Αστυνομία του ανέθεσε, ενω είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και για διάφορα άλλα θέματα που αφορούν Εκκλησία και Αστυνομία.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more



































