Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο επισκέφθηκε την Παρασκευή 2 Αυγούστου, το πρωί, ο νέος Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλίας κ. Αστέριος Μαντζώκας, με την ευκαιρία ανάληψης των νέων του καθηκόντων. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή δύναμη στα ένα υψηλά καθήκοντα που η Ελληνική Αστυνομία του ανέθεσε, ενω είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και για διάφορα άλλα θέματα που αφορούν Εκκλησία και Αστυνομία.
ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΤΙΜΙΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ
Την ιστορική ιερά Μονή τιμίου Προδρόμου Σκοπέλου (έτος ιδρύσεως 1612) επισκέφθηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας, Μητροπολίτης Χαλκίδος Ιστιαίας και Βορείων...
Read more















































