Τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμο επισκέφθηκε την Παρασκευή 2 Αυγούστου, το πρωί, ο νέος Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Θεσσαλίας κ. Αστέριος Μαντζώκας, με την ευκαιρία ανάληψης των νέων του καθηκόντων. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή δύναμη στα ένα υψηλά καθήκοντα που η Ελληνική Αστυνομία του ανέθεσε, ενω είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και για διάφορα άλλα θέματα που αφορούν Εκκλησία και Αστυνομία.
Ο «Πρόδρομος» του Ορθόδοξου Μοναχισμού
Μητροπολίτου Αὐλῶνος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ «Τί ἄρα τό παιδίον τοῦτο ἔσται;» (Λουκ. 1, 66). Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τό γενέθλιο τοῦ...
Read more















































