Το απόγευμα της 2ας Αυγούστου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, χοροστάτησε της Παρακλήσεως προς την Υπεραγία Θεοτόκο, στον Ιερό Ναό Παμμεγίστων Ταξιαρχών Καρίτσας. Στον περικαλλή Ναό, με την υπέροχη θεα στο Αιγάιο και το Άγιο Όρος, τον υποδέχθηκαν πολλοί χωριανοί αλλά και παραθερίζοντες στα παράλια του Ν. Λαρίσης, οι οποίοι συνέρευσαν για να τιμήσουν την Παναγία.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more















































