Την παραμονή της εορτής της Αναλήψεως του Κυρίου, Τετάρτη 1.6.2022, τελέστηκε Πανηγυρικός Εσπερινός από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Γρεβενών κ. Δαβίδ στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Κνίδης. Πριν από τον Εσπερινό τελέστηκε η Ενάτη του Πάσχα και λιτανεύτηκε η εικόνα της Αναστάσεως του Κυρίου. Την ημέρα της εορτής, Πέμπτη 2.6.2022, έγινε Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου, στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Κνίδης. Στην λειτουργία παρευρέθησαν και ο Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών κ. Αθανάσιος Φωλίνας και ο Αστυνομικός Διευθυντής Γρεβενών κ. Κωνσταντίνος Ντίνας.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more


















































