Την παραμονή της εορτής της Αναλήψεως του Κυρίου, Τετάρτη 1.6.2022, τελέστηκε Πανηγυρικός Εσπερινός από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Γρεβενών κ. Δαβίδ στον Ιερό Ναό Αγίου Δημητρίου Κνίδης. Πριν από τον Εσπερινό τελέστηκε η Ενάτη του Πάσχα και λιτανεύτηκε η εικόνα της Αναστάσεως του Κυρίου. Την ημέρα της εορτής, Πέμπτη 2.6.2022, έγινε Όρθρος και Αρχιερατική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβασμιωτάτου, στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου Κνίδης. Στην λειτουργία παρευρέθησαν και ο Αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών κ. Αθανάσιος Φωλίνας και ο Αστυνομικός Διευθυντής Γρεβενών κ. Κωνσταντίνος Ντίνας.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more


















































