Το απόγευμα της Πέμπτης 25 Ιουνίου, τελέστηκε στο Ιερό Παρεκκλήσιο του Οσίου Δαβίδ (Μονή Λατόμου), μετόχιο της Ιεράς Μονής Αγίας Θεοδώρας, Πανηγυρικός Εσπερινός στη μνήμη του Οσίου Δαυίδ του δενδρίτου.
Στον Πανηγυρικό Εσπερινό προεξήρχε ο Καθηγούμενος της κυριάρχου Ιεράς Μονής, π. Βαρνάβας Γιάγκου.
Κατά την Ακολουθία του Εσπερινού, τον θεϊκό λόγο κήρυξε ο π. Βασίλειος Καλλιακμάνης, ομότιμος καθηγητής της Θεολογικής Σχολής του Α.Π.Θ. και κληρικός της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως.
Προ της απολύσεως, ο π. Ο Βαρνάβας μετέφερε στο πολυπληθές εκκλησίασμα τις πατρικές ευχές και την ευλογία του Ποιμενάρχου μας, Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Φιλοθέου.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































