To πρωί του Σαββάτου 24-9-2022, τελέσθηκε Θεία Λειτουργία στον Ιερό Ναό Αγίου Αιμιλιανού στον τόπο του μαρτυρίου του Εθνοϊερομάρτυρα Μητροπολίτη Αιμιλιανού Λαζαρίδη, μετά το πέρας της οποίας ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ, τέλεσε τρισάγιο υπέρ των μαρτύρων. Οι ιερείς της Μητροπόλεως, οι τοπικές αρχές και πιστοί βρέθηκαν στον σεπτό τόπο του μαρτυρίου.
ΙΓ´ Μοναχική Σύναξη με θέμα: «Το δεύτερον βάπτισμα»
Την Δευτέρα 22 Ιουνίου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων των ΛΒ΄ Παυλείων, διοργανώθηκε στο Πανελλήνιο ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Σουμελά η...
Read more



































