Το πρωί της Παρασκευής 20 Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ τέλεσε τον Αγιασμό της νέας σειράς οπλιτών στο 586 Κέντρο Νεοσυλλέκτων Γρεβενών. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή θητεία στους νεοσυλλέκτους φαντάρους και έδωσε στον καθένα, ως ευλογία, μία Καινή Διαθήκη.
Υποδοχή της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» στη Νέα Ιωνία Βόλου
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε χθες, 24/6, η υποδοχή της Ιεράς Θαυματουργού Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» στον Ιερό Ναό...
Read more















































