Το πρωί της Παρασκευής 20 Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ τέλεσε τον Αγιασμό της νέας σειράς οπλιτών στο 586 Κέντρο Νεοσυλλέκτων Γρεβενών. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή θητεία στους νεοσυλλέκτους φαντάρους και έδωσε στον καθένα, ως ευλογία, μία Καινή Διαθήκη.
Κυριακή Δ’ Ματθαίου στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Ματαράγκας
Την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε...
Read more















































