Το πρωί της Παρασκευής 20 Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ τέλεσε τον Αγιασμό της νέας σειράς οπλιτών στο 586 Κέντρο Νεοσυλλέκτων Γρεβενών. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή θητεία στους νεοσυλλέκτους φαντάρους και έδωσε στον καθένα, ως ευλογία, μία Καινή Διαθήκη.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more



































