Το πρωί της Παρασκευής 20 Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ τέλεσε τον Αγιασμό της νέας σειράς οπλιτών στο 586 Κέντρο Νεοσυλλέκτων Γρεβενών. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή θητεία στους νεοσυλλέκτους φαντάρους και έδωσε στον καθένα, ως ευλογία, μία Καινή Διαθήκη.
«Η αγία ιερωσύνη είναι αποστολή, μαρτυρία διακονία!»
Στον ιερό Ναό Τιμ. Σταυρού Σερρών, ιερούργησε, σήμερα Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος....
Read more



































