Το πρωί της Παρασκευής 20 Ιανουαρίου 2017, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γρεβενών κ. Δαβίδ τέλεσε τον Αγιασμό της νέας σειράς οπλιτών στο 586 Κέντρο Νεοσυλλέκτων Γρεβενών. Ο Σεβασμιώτατος ευχήθηκε καλή θητεία στους νεοσυλλέκτους φαντάρους και έδωσε στον καθένα, ως ευλογία, μία Καινή Διαθήκη.
Νέος Βοηθός Επίσκοπος παρά τω Πατριάρχη στο Φανάρι
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρείαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τάς συνεδρίας αὐτῆς τοῦ τρέχοντος μηνός...
Read more















































