Συνεχίζοντας τις ποιμαντικές περιοδείες του στα νησιά της Ιεράς Μητροπόλεως, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β‘ επισκέπτεται την ιερά νήσο Μήλο.
Το πρωί του Σαββάτου στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου Αδάμαντος συνεκλήθη ιερατική σύναξη των Εφημερίων της Μήλου, κατά την οποία ανταλλάγησαν απόψεις, κατετέθησαν προτάσεις και συζητήθηκαν διά μακρόν διοικητικά και ποιμαντικά θέματα, που αφορούν την επιτυχέστερη άσκηση της Ενοριακής ζωής υπό τις επικρατούσες συνθήκες, και ευλογήθηκε η Αγιοβασιλειόπιττα για τους Ιερείς της Μήλου.
Το εσπέρας, κατά το εξαγγελθέν Πρόγραμμα, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ θα χοροστατήσει στον Εσπερινό, που θα τελεσθεί στόν Ιερό Ναό Αγίου Σπυρίδωνος Τριοβασάλου, κατά τη διάρκεια του οποίου θα τιμήσει με το μετάλλιο της Ιεράς Μητροπόλεως δύο φιλακόλουθες Ενορίτισσες, οι οποίες αφιλοκερδώς διακονούν το Ναό και τα Αναλόγιά του.

Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ι. Μητρόπολη Μαρωνείας
Τήν Τρίτη τό ἀπόγευμα 23ης Ἰουνίου 2026, παραμονή τῆς ἑορτῆς τοῦ Γενεθλίου τοῦ Τιμίου Προδρόμου, ὁ Σεβασμιώτατος χοροστάτησε κατά τήν...
Read more














































