Σήμερα τό ἀπόγευμα ὁ Σεβ. Μητροπολίτης Πρεβέζης κ. Χρυσόστομος, ὁ ὁποῖος εἶναι τριπλά ἐμβολιασμένος, ὑποβληθείς σέ διαδικασία ἐλέγχου γιά COVID-19 εὑρέθη θετικός μέ ἤπια συμπτώματα μέχρι τώρα. Γιά τίς ἑπόμενες 5 ἡμέρες θά παραμείνει σέ ἀπομόνωση καί ὡς ἐκ τούτου κάθε ποιμαντική δραστηριότητα στό διάστημα αὐτό ματαιώνεται.
Θερινή εορτή Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ι.Μ. Νέας Ιωνίας
Η θερινή εορτή των Παιδικών Σταθμών «Ιωνική Αγωγή» της Ιεράς Μητροπόλεως Νέας Ιωνίας, Φιλαδελφείας, Ηρακλείου και Χαλκηδόνος πραγματοποιήθηκε το Σάββατο...
Read more


































