Θετικός στον Covid – 19 διαγνώστηκε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος, ο οποίος μέχρι στιγμής παραμένει ασυμπτωματικός, παρακολουθείται από τον προσωπικό του ιατρό και παραμένει στην οικία του στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ακολουθώντας πιστά το υγειονομικό πρωτόκολλο. Yπενθυμίζεται πως ο Αρχιεπίσκοπος έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου του κορονοϊού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των ιατρών του.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more


































