Θετικός στον Covid – 19 διαγνώστηκε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος, ο οποίος μέχρι στιγμής παραμένει ασυμπτωματικός, παρακολουθείται από τον προσωπικό του ιατρό και παραμένει στην οικία του στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ακολουθώντας πιστά το υγειονομικό πρωτόκολλο. Yπενθυμίζεται πως ο Αρχιεπίσκοπος έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου του κορονοϊού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των ιατρών του.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more














































