Θετικός στον Covid – 19 διαγνώστηκε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος, ο οποίος μέχρι στιγμής παραμένει ασυμπτωματικός, παρακολουθείται από τον προσωπικό του ιατρό και παραμένει στην οικία του στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ακολουθώντας πιστά το υγειονομικό πρωτόκολλο. Yπενθυμίζεται πως ο Αρχιεπίσκοπος έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου του κορονοϊού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των ιατρών του.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more














































