Θετικός στον Covid – 19 διαγνώστηκε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος, ο οποίος μέχρι στιγμής παραμένει ασυμπτωματικός, παρακολουθείται από τον προσωπικό του ιατρό και παραμένει στην οικία του στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ακολουθώντας πιστά το υγειονομικό πρωτόκολλο. Yπενθυμίζεται πως ο Αρχιεπίσκοπος έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου του κορονοϊού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των ιατρών του.
Υποδοχή της Παναγίας «Ρόδον το Αμάραντον» στη Νέα Ιωνία Βόλου
Με ιδιαίτερη λαμπρότητα πραγματοποιήθηκε χθες, 24/6, η υποδοχή της Ιεράς Θαυματουργού Εικόνος της Υπεραγίας Θεοτόκου «Ρόδον το Αμάραντον» στον Ιερό Ναό...
Read more














































