Θετικός στον Covid – 19 διαγνώστηκε σήμερα το μεσημέρι ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος, ο οποίος μέχρι στιγμής παραμένει ασυμπτωματικός, παρακολουθείται από τον προσωπικό του ιατρό και παραμένει στην οικία του στην Ι. Αρχιεπισκοπή Αθηνών, ακολουθώντας πιστά το υγειονομικό πρωτόκολλο. Yπενθυμίζεται πως ο Αρχιεπίσκοπος έχει εμβολιαστεί κατά της νόσου του κορονοϊού, σύμφωνα με τις υποδείξεις των ιατρών του.
Κυριακή Δ’ Ματθαίου στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Ματαράγκας
Την Κυριακή 28 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Θεσσαλιώτιδος και Φαναριοφερσάλων κ. Τιμόθεος χοροστάτησε στην ακολουθία του Όρθρου και τέλεσε...
Read more














































