Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου, στις 10.00 π.μ., παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτου Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλπραγματοποιήθηκε Σύναξις των Πνευματικών της Ιεράς Μητροπόλεως στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου (Ψηλός Βράχος). Ομιλητής ήταν ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, Αρχιμανδρίτης Φώτιος Ζαρζαβαζάκης, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: «Τα πνευματικά επιτίμια». Ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος με το ακροατήριο.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more


































