Την Πέμπτη 24 Ιανουαρίου, στις 10.00 π.μ., παρουσία του Σεβ. Μητροπολίτου Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλπραγματοποιήθηκε Σύναξις των Πνευματικών της Ιεράς Μητροπόλεως στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου (Ψηλός Βράχος). Ομιλητής ήταν ο Γενικός Αρχιερατικός Επίτροπος της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, Αρχιμανδρίτης Φώτιος Ζαρζαβαζάκης, ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: «Τα πνευματικά επιτίμια». Ακολούθησε εποικοδομητικός διάλογος με το ακροατήριο.
«Η αγία ιερωσύνη είναι αποστολή, μαρτυρία διακονία!»
Στον ιερό Ναό Τιμ. Σταυρού Σερρών, ιερούργησε, σήμερα Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος....
Read more


































