Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ συνευχήθηκε κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, που τελέσθηκε σήμερα στον εμβληματικό Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου “των Ψαριανών” Ερμουπόλεως, επί τη ιερά μνήμη του Αγίου Αλεξάνδρου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, και προέστη της Ακολουθίας της Αρτοκλασίας, μετά το πέρας της οποίας ευχἠθηκε στον Πρωθιερέα του Ναού, Αρχιμ. Αλέξανδρο Τσιουχάρη, παιδιόθεν γνωστό, φίλο και συνοδίτη του στην ιερατική διακονία, τον οποίο ευχαρίστησε και συνεχάρη για την πολυετή προσφορά του προς τον Ιερό Ναό, καθώς και στον Γραμματέα της Ιεράς Μητροπόλεως, φιλόλογο κ. Αλέξανδρο Μαρκουίζο, τον οποίο και εξονόμασε “πολύτιμο και ανεκτίμητο συνεργάτη”, και τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στην Ιερά Μητρόπολη και σε όλους τους Ναούς των δώδεκα νησιών της.

Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more














































