Ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ συνευχήθηκε κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, που τελέσθηκε σήμερα στον εμβληματικό Ιερό Ναό της Κοιμήσεως της Θεοτόκου “των Ψαριανών” Ερμουπόλεως, επί τη ιερά μνήμη του Αγίου Αλεξάνδρου, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, και προέστη της Ακολουθίας της Αρτοκλασίας, μετά το πέρας της οποίας ευχἠθηκε στον Πρωθιερέα του Ναού, Αρχιμ. Αλέξανδρο Τσιουχάρη, παιδιόθεν γνωστό, φίλο και συνοδίτη του στην ιερατική διακονία, τον οποίο ευχαρίστησε και συνεχάρη για την πολυετή προσφορά του προς τον Ιερό Ναό, καθώς και στον Γραμματέα της Ιεράς Μητροπόλεως, φιλόλογο κ. Αλέξανδρο Μαρκουίζο, τον οποίο και εξονόμασε “πολύτιμο και ανεκτίμητο συνεργάτη”, και τον ευχαρίστησε για την προσφορά του στην Ιερά Μητρόπολη και σε όλους τους Ναούς των δώδεκα νησιών της.

Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more














































