Την 15η Ιουνίου, ημέρα μνήμης του Οσίου Ιερωνύμου του Πενταγλώσσου, άγει τα ονομαστήριά του ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος Β’. Στο πλαίσιο αυτό, την παραμονή της εορτής, Τρίτη 14 Ιουνίου ε.ε. στις 19.00, ο Μακαριώτατος θα τελέσει τον Αγιασμό των Θυρανοιξίων του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου – Oσίου Πορφυρίου στο Κέντρο Γεροντολογίας “Άγιος Πορφύριος” στο Δήλεσι Αττικής και στη συνέχεια θα χοροστατήσει στον Μέγα Εσπερινό της εορτής. Μετά το πέρας των Ιερών Ακολουθιών, ο Μακαριώτατος θα δεχθεί τις ευχές Κλήρου και Λαού.
«Η αγία ιερωσύνη είναι αποστολή, μαρτυρία διακονία!»
Στον ιερό Ναό Τιμ. Σταυρού Σερρών, ιερούργησε, σήμερα Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος....
Read more
































