Την 15η Ιουνίου, ημέρα μνήμης του Οσίου Ιερωνύμου του Πενταγλώσσου, άγει τα ονομαστήριά του ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος Β’. Στο πλαίσιο αυτό, την παραμονή της εορτής, Τρίτη 14 Ιουνίου ε.ε. στις 19.00, ο Μακαριώτατος θα τελέσει τον Αγιασμό των Θυρανοιξίων του Ιερού Ναού Αγίου Αθανασίου – Oσίου Πορφυρίου στο Κέντρο Γεροντολογίας “Άγιος Πορφύριος” στο Δήλεσι Αττικής και στη συνέχεια θα χοροστατήσει στον Μέγα Εσπερινό της εορτής. Μετά το πέρας των Ιερών Ακολουθιών, ο Μακαριώτατος θα δεχθεί τις ευχές Κλήρου και Λαού.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more
































