Τις ιστορικές και παλαίφατες Ιερές Μονές Παναχράντου και Αγίας Μαρίνης πισκέφθηκε νωρίς το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’, ευχήθηκε στους Ηγουμένους, Αρχιμ. Ευδόκιμο και Κυπριανό, και τις εκεί ασκούμενες Αδελφότητες, και τους συνεχάρη για το πνευματικό έργο που προσφέρουν στην κοινωνία της Άνδρου, και όχι μόνο!
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































