Τις ιστορικές και παλαίφατες Ιερές Μονές Παναχράντου και Αγίας Μαρίνης πισκέφθηκε νωρίς το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’, ευχήθηκε στους Ηγουμένους, Αρχιμ. Ευδόκιμο και Κυπριανό, και τις εκεί ασκούμενες Αδελφότητες, και τους συνεχάρη για το πνευματικό έργο που προσφέρουν στην κοινωνία της Άνδρου, και όχι μόνο!
ΙΓ´ Μοναχική Σύναξη με θέμα: «Το δεύτερον βάπτισμα»
Την Δευτέρα 22 Ιουνίου, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων των ΛΒ΄ Παυλείων, διοργανώθηκε στο Πανελλήνιο ιερό Προσκύνημα της Παναγίας Σουμελά η...
Read more


































