Τις ιστορικές και παλαίφατες Ιερές Μονές Παναχράντου και Αγίας Μαρίνης πισκέφθηκε νωρίς το απόγευμα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’, ευχήθηκε στους Ηγουμένους, Αρχιμ. Ευδόκιμο και Κυπριανό, και τις εκεί ασκούμενες Αδελφότητες, και τους συνεχάρη για το πνευματικό έργο που προσφέρουν στην κοινωνία της Άνδρου, και όχι μόνο!
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more


































