Πριν την αναχώρησή του από τη Σίκινο για τη Σύρο, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ , συνοδευόμενος από το Δήμαρχο Σικίνου κ. Βασίλειο Μαράκι, τους Εφημερίους της νήσου και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Νίκο Αρσενικό, μετέβη στον επισκευαζόμενο Ιερό Ναό της Επισκοπής,ο οποίος συντηρείται από την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, ενταγμένος σε Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών, και ακολούθως μετέβη στην Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής-Χρυσοπηγής, όπου συνομίλησε με την Υπεύθυνη Μοναχή Μυροφόρα.
Ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἐνδόξου Ἱερομάρτυρος Βασιλείου τοῦ Χιλιοδένδρου στήν Ἱερά Μητρόπολη Καστορίας
Μέ ἐκκλησιαστική λαμπρότητα καί τή συμμετοχή πλήθους πιστῶν ἑορτάσθηκε τό διήμερο 20 καί 21 Ἰουνίου 2026 ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου...
Read more









































