Πριν την αναχώρησή του από τη Σίκινο για τη Σύρο, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ , συνοδευόμενος από το Δήμαρχο Σικίνου κ. Βασίλειο Μαράκι, τους Εφημερίους της νήσου και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Νίκο Αρσενικό, μετέβη στον επισκευαζόμενο Ιερό Ναό της Επισκοπής,ο οποίος συντηρείται από την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, ενταγμένος σε Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών, και ακολούθως μετέβη στην Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής-Χρυσοπηγής, όπου συνομίλησε με την Υπεύθυνη Μοναχή Μυροφόρα.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more









































