Πριν την αναχώρησή του από τη Σίκινο για τη Σύρο, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ , συνοδευόμενος από το Δήμαρχο Σικίνου κ. Βασίλειο Μαράκι, τους Εφημερίους της νήσου και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Νίκο Αρσενικό, μετέβη στον επισκευαζόμενο Ιερό Ναό της Επισκοπής,ο οποίος συντηρείται από την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, ενταγμένος σε Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών, και ακολούθως μετέβη στην Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής-Χρυσοπηγής, όπου συνομίλησε με την Υπεύθυνη Μοναχή Μυροφόρα.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more





















































