Πριν την αναχώρησή του από τη Σίκινο για τη Σύρο, ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β΄ , συνοδευόμενος από το Δήμαρχο Σικίνου κ. Βασίλειο Μαράκι, τους Εφημερίους της νήσου και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ. Νίκο Αρσενικό, μετέβη στον επισκευαζόμενο Ιερό Ναό της Επισκοπής,ο οποίος συντηρείται από την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, ενταγμένος σε Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, και ενημερώθηκε για την πρόοδο των εργασιών, και ακολούθως μετέβη στην Ιερά Μονή Ζωοδόχου Πηγής-Χρυσοπηγής, όπου συνομίλησε με την Υπεύθυνη Μοναχή Μυροφόρα.
Φιλοξενία παιδιών από τη Σερβία από την Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος
Η Ιερά Μητρόπολη Κίτρους, Κατερίνης και Πλαταμώνος, στο πλαίσιο της φιλανθρωπικής και κοινωνικής της διακονίας, φιλοξένησε από τις 15 έως...
Read more





















































