Στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό της Υπαπαντής του Χριστού Καλαμάτας μετέβη το απόγευμα της Τετάρτης 29 Μαΐου 2024, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Ακολουθίας του Παρακλητικού Κανόνος, προς την Υπεραγία Θεοτόκο, δεόμενος για την πνευματική ενίσχυση των διαγωνιζομένων μαθητών και μαθητριών στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο Πρωτοσύγκελλος της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας Αρχιμ. Φίλιππος Χαμαργιάς, οι εφημέριοι του Ιερού Ναού της Υπαπαντής και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος, ενώ παρέστη και ο Δήμαρχος Καλαμάτας κ. Αθανάσιος Βασιλόπουλος. Προ του πέρατος της Ακολουθίας ο Σεβασμιώτατος απηύθυνε λόγους ενισχυτικούς τόσο προς τους μαθητές όσο και προς τους γονείς που αγωνιούν για την πρόοδο των παιδιών τους, τονίζοντας ότι τα παιδιά θα πρέπει να έχουν αυτοπεποίθηση και καθαρό μυαλό για να κατακτήσουν το όνειρο τους. Τους διαβεβαίωσε ότι η Εκκλησία στέκεται δίπλα τους ως μητέρα και προσεύχεται υπέρ της επιτυχίας τους και πως δεν θα πρέπει να ξεχνούν ότι μια τυχόν αποτυχία δεν σημαίνει το τέλος αλλά την προσπάθεια μιας νέας αρχής.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more





















































