Ογδόντα νέοι δόκιμοι αστυφύλακες ορκίσθηκαν σήμερα, 9 του μηνός Νοεμβρίου ε.ε., στη Σχολή Δοκίμων Αστυφυλάκων στο Διδυμότειχο. Της τελετής προέστη ο οικείος Μητροπολίτης Διδυμοτείχου, Ορεστιάδος και Σουφλίου κ. Δαμασκηνός και παρέστησαν οι Βουλευτές Έβρου Αναστάσιος Δημοσχάκης και Γεώργιος Καΐσας, ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου Παρασκευάς Πατσουρίδης, η Γενική Επιθεωρητής Αστυνομίας Αλλοδαπών και Συνόρων Αντιστράτηγος Ζαχαρούλα Τσιριγώτη, ο Γενικός Περιφερειακός Διευθυντής Ανατ. Μακεδονίας – Θράκης Νικόλαος Μενεξίδης, ο Αστυνομικός Διευθυντής Ορεστιάδος Πασχάλης Συριτούδης, ο Σοφολογιώτατος Μουφτής Διδυμοτείχου και συγγενείς των σπουδαστών της Σχολής. Την Ημερησία Διαταγή του Αρχηγού της Ελληνικής Αστυνομίας ανέγνωσε ο Διοικητής της Σχολής Αστυνομικός Υποδιευθυντής Κωνσταντίνος Βλάχος και χαιρετισμό απηύθυνε η Αντιστράτηγος Ζαχαρούλα Τσιριγώτη. Η τελετή έκλεισε με παρέλαση των σπουδαστών της Σχολής. Κατά το τρέχον εκπαιδευτικό έτος (2018-2019), στα τρία τμήματα της Σχολής Αστυφυλάκων που λειτουργούν στο Διδυμότειχο, την Κομοτηνή και το Ρέθυμνο, εισήχθησαν κατόπιν Πανελληνίων εξετάσεων συνολικά 245 δόκιμοι.

Ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου Ἐνδόξου Ἱερομάρτυρος Βασιλείου τοῦ Χιλιοδένδρου στήν Ἱερά Μητρόπολη Καστορίας
Μέ ἐκκλησιαστική λαμπρότητα καί τή συμμετοχή πλήθους πιστῶν ἑορτάσθηκε τό διήμερο 20 καί 21 Ἰουνίου 2026 ἡ μνήμη τοῦ Ἁγίου...
Read more


































