Στον Ιερό Ναό του Αποστόλου των Εθνών Παύλου, τελέστηκε αρχιερατικός εσπερινός, χοροστατήσαντος του Σεβ. Σύρου κ. Δωροθέου, προσκληθέντος προς τούτο υπό του Σεβ. Θεσσαλονίκης κ. Ανθίμου, τον οποίον με λόγους εγκαρδίου ευγνωμοσύνης ευχαρίστησε. Τον θείο λόγο εκήρυξε ο πανοσ. Αρχιμ. Ιάκωβος Αθανασίου, Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης, ο οποίος ανεφέρθη στην ζωή και τον αποστολικό ζήλο του θείου Παύλου και πως ο σύγχρονος άνθρωπος μπορεί να εφαρμόσει στη ζωή του τον παύλειο λόγο “μιμηταί μου γίνεσθε…”. Μεταξύ του πολυπληθούς εκκλησιάσματος συνευχήθηκαν και ο διατελέσας Υπουργός κος Ορφανός, ο Βουλευτής κος Γκιουλέκας, ο Αντιδήμαρχος καθαριότητος Θεσσαλονίκης κος Ιακώβου και ο Πρόεδρος του τοπικόυ διαμερίσματος.
Η εορτή του Γενεθλίου του Τιμίου Προδρόμου στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου Καρυών – Αχλαδερής
Με λαμπρότητα τιμήθηκε κατά το διήμερο της 23ής και 24ης Ιουνίου η εορτή της Γεννήσεως του Τιμίου Προδρόμου στο καθολικό...
Read more






















































