Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου, το απόγευμα, ευλόγησε την πίτα της Ενορίας Αγίου Γεωργίου Γιάννουλης και ομίλησε στους πιστούς, παρουσία του Δημάρχου Λαρισαίων Απόστολου Καλογιάννη. Στο τέλος της Εκδήλωσης το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού τίμησε τον επί 30 χρόνια εφημέριο του Ναού π. Δημήτριο Καρανάτσιο με πλακέτα. Ο εφημέριος του Ναού π. Ιωάννης Κατρανίδης ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο και του προσέφερε μια Εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας.

Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more














































