Ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου κ. Ιερώνυμος, την Πέμπτη 31 Ιανουαρίου, το απόγευμα, ευλόγησε την πίτα της Ενορίας Αγίου Γεωργίου Γιάννουλης και ομίλησε στους πιστούς, παρουσία του Δημάρχου Λαρισαίων Απόστολου Καλογιάννη. Στο τέλος της Εκδήλωσης το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο του Ιερού Ναού τίμησε τον επί 30 χρόνια εφημέριο του Ναού π. Δημήτριο Καρανάτσιο με πλακέτα. Ο εφημέριος του Ναού π. Ιωάννης Κατρανίδης ευχαρίστησε τον Σεβασμιώτατο και του προσέφερε μια Εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας.

Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more














































