Στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, της ιστορικής κωμόπολης της Ανδρούσης, μετέβη, την Κυριακή της Σαμαρείτιδος, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο εφημέριος του Ναού και Αρχιερατικός Επίτροπος Ανδρούσης Πρωτοπρεσβύτερος Παναγιώτης Κρόμπας και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Κηρύττοντας τον Θείο Λόγο, ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο μήνυμα της Ευαγγελικής περικοπής, τονίζοντας τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει ο Κύριος τους ανθρώπους και τη δυνατότητα που τους δίνει να συνομιλήσουν μαζί Του και να γίνουν μέτοχοι της χάριτος Του.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more




















































