Στον Ιερό Ναό των Αγίων ενδόξων Βασιλέων και Ισαποστόλων Κωνσταντίνου και Ελένης, της ιστορικής κωμόπολης της Ανδρούσης, μετέβη, την Κυριακή της Σαμαρείτιδος, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομος και προέστη της Θείας Λειτουργίας. Τον Σεβασμιώτατο πλαισίωσαν ο εφημέριος του Ναού και Αρχιερατικός Επίτροπος Ανδρούσης Πρωτοπρεσβύτερος Παναγιώτης Κρόμπας και ο Διάκονος Θεόφιλος Κυριάκος. Κηρύττοντας τον Θείο Λόγο, ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε στο μήνυμα της Ευαγγελικής περικοπής, τονίζοντας τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει ο Κύριος τους ανθρώπους και τη δυνατότητα που τους δίνει να συνομιλήσουν μαζί Του και να γίνουν μέτοχοι της χάριτος Του.
Ο «Πρόδρομος» του Ορθόδοξου Μοναχισμού
Μητροπολίτου Αὐλῶνος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ «Τί ἄρα τό παιδίον τοῦτο ἔσται;» (Λουκ. 1, 66). Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τό γενέθλιο τοῦ...
Read more




















































