Σήμερα το απόγευμα της Κυριακής 11ης Μαρτίου 2018, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης, Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, μετέβη στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης – Μάνδρας, για να τελέση την Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού, για όλη την Γ΄ Αρχιερατική Περιφέρεια Μάνδρας, Βιλλίων, Οινόης και Ερυθρών, με την συμμετοχή όλου του Ιερού Κλήρου και ευσεβών χριστιανών.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more























































