Σήμερα το απόγευμα της Κυριακής 11ης Μαρτίου 2018, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης, Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, μετέβη στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης – Μάνδρας, για να τελέση την Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού, για όλη την Γ΄ Αρχιερατική Περιφέρεια Μάνδρας, Βιλλίων, Οινόης και Ερυθρών, με την συμμετοχή όλου του Ιερού Κλήρου και ευσεβών χριστιανών.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more











































