Σήμερα το απόγευμα της Κυριακής 11ης Μαρτίου 2018, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης, Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, μετέβη στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης – Μάνδρας, για να τελέση την Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού, για όλη την Γ΄ Αρχιερατική Περιφέρεια Μάνδρας, Βιλλίων, Οινόης και Ερυθρών, με την συμμετοχή όλου του Ιερού Κλήρου και ευσεβών χριστιανών.
«Η αγία ιερωσύνη είναι αποστολή, μαρτυρία διακονία!»
Στον ιερό Ναό Τιμ. Σταυρού Σερρών, ιερούργησε, σήμερα Κυριακή 21 Ιουνίου 2026, ο Σεβ. Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγος....
Read more











































