Σήμερα το απόγευμα της Κυριακής 11ης Μαρτίου 2018, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης, Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, μετέβη στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης – Μάνδρας, για να τελέση την Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού, για όλη την Γ΄ Αρχιερατική Περιφέρεια Μάνδρας, Βιλλίων, Οινόης και Ερυθρών, με την συμμετοχή όλου του Ιερού Κλήρου και ευσεβών χριστιανών.
ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΚΑΜΠΑΝΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΕΛΕΤΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
Μέσα σε κλίμα χαράς και ευφροσύνης, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή θεμελιώσεως του κωδωνοστασίου του υπό ανέγερση Ιερού...
Read more























































