Σήμερα το απόγευμα της Κυριακής 11ης Μαρτίου 2018, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης, Μεγάρων και Σαλαμίνος κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ, μετέβη στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης – Μάνδρας, για να τελέση την Ακολουθία του Κατανυκτικού Εσπερινού, για όλη την Γ΄ Αρχιερατική Περιφέρεια Μάνδρας, Βιλλίων, Οινόης και Ερυθρών, με την συμμετοχή όλου του Ιερού Κλήρου και ευσεβών χριστιανών.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more























































