Στιγμιότυπα από τον Κατανυκτικό Εσπερινό που πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου Κυριακή της Τυρινής και ώρα 6:30 το απόγευμα, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός και έψαλε κλιμάκιο του βυζαντινούχορού «Συμφωνούντων Μέλος» υπό τή διεύθυνση του Πρωτοψάλτου κ. Κωνσταντίνου Γκίκα.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more


























































