Στιγμιότυπα από τον Κατανυκτικό Εσπερινό που πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου Κυριακή της Τυρινής και ώρα 6:30 το απόγευμα, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός και έψαλε κλιμάκιο του βυζαντινούχορού «Συμφωνούντων Μέλος» υπό τή διεύθυνση του Πρωτοψάλτου κ. Κωνσταντίνου Γκίκα.
Προσκυνηματική επίσκεψη του Μητροπολίτου Φλωρίνης στο Άγιον Όρος
Από τη Δευτέρα 22 έως και την Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας κ. Ειρηναίος...
Read more


























































