Στιγμιότυπα από τον Κατανυκτικό Εσπερινό που πραγματοποιήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου Κυριακή της Τυρινής και ώρα 6:30 το απόγευμα, στον οποίο χοροστάτησε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Βελεστίνου κ. Δαμασκηνός και έψαλε κλιμάκιο του βυζαντινούχορού «Συμφωνούντων Μέλος» υπό τή διεύθυνση του Πρωτοψάλτου κ. Κωνσταντίνου Γκίκα.
«Βρισκόμαστε σε κατάσταση υποδούλωσης και πολιορκίας»
Την Τετάρτη 24 Ιουνίου κυκλοφορεί η νέα έκδοση της «Ορθόδοξης Αλήθειας» με κεντρικό θέμα την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Μητροπολίτη...
Read more














































