Σήμερα Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2018 ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ξάνθης και Περιθεωρίου κ. Παντελεήμων δέχθηκε στο Μητροπολιτικό Μέγαρο τιμητική επίσκεψη από τα μέλη της Διπλωματικής Ακαδημίας του Υπουργείου Εξωτερικών, συνοδεία του Διευθυντή Σπουδών Πρέσβη κ. Παπαμελετίου και του Διευθυντή Γραφείου Πολιτικών Υποθέσεων κ. Παπακώστα.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more















































