Με πηγαίες εκδηλώσεις αγάπης, τιμής και σεβασμού υπεδέχθησαν οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές του 5ου, 4ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου Ερμουπόλεως τον Σεβασμιώτατο κ. Δωρόθεο Β΄ , ο οποίος τους επεσκέφθη διαδοχικά σήμερα το πρωί, συνομίλησε μαζί τους, τους απηύθυνε πατρικές προτροπές και ευχές και τους διένειμε τετράδια, ειδικά φιλοτεχνημένα από την Ιερά Μητρόπολη για κάθε Σχολείο χωριστά, ενώ οι μαθητές των Σχολείων προσέφεραν στον Σεβασμιώτταο κ. Δωρόθεο Β΄ εικαστικά δημιουργήματά τους.
Ένας χρόνος από την κοίμηση του Γέροντος Ισιδώρου – Το ετήσιο μνημόσυνό του στην Ιερά Μονή Βαρλαάμ Μετεώρων
Ρεπορτάζ: Αθανάσιος Τζάνης Μέσα σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης και πνευματικής κατάνυξης τελέστηκε το Σάββατο 27 Ιουνίου το ετήσιο μνημόσυνο του...
Read more

















































