Με πηγαίες εκδηλώσεις αγάπης, τιμής και σεβασμού υπεδέχθησαν οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές του 5ου, 4ου και 6ου Δημοτικού Σχολείου Ερμουπόλεως τον Σεβασμιώτατο κ. Δωρόθεο Β΄ , ο οποίος τους επεσκέφθη διαδοχικά σήμερα το πρωί, συνομίλησε μαζί τους, τους απηύθυνε πατρικές προτροπές και ευχές και τους διένειμε τετράδια, ειδικά φιλοτεχνημένα από την Ιερά Μητρόπολη για κάθε Σχολείο χωριστά, ενώ οι μαθητές των Σχολείων προσέφεραν στον Σεβασμιώτταο κ. Δωρόθεο Β΄ εικαστικά δημιουργήματά τους.
Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more

















































