Με τους μαθητές της Α’ Τάξεως του Γενικού Λυκείου Νάξου, που επισκέπτονται την Ερμούπολη, συναντήθηκε σὴμερα ο Σεβασμιώτατος κ. Δωρόθεος Β’ στον Καθεδρικό Ναό του Αγίου Νικολάου, προς τους οποίους ομίλησε διδακτικά για το μήνυμα της Αναστάσεως, τους τόνισε την αξία, ιδιαίτερα σήμερα, της σωστής επικοινωνίας των ανθρώπων με το Θεό και με τους συνανθρώπους τους, τους ξενάγησε στην ιστορία του Ναού, τους προσέφερε το αφιερωμένο στο Γιαννούλη Χαλεπά Ημερολόγιο του Πανελληνίου Ιερού Ιδρύματος Ευαγγελιστρίας Τήνου, μικρό προσευχητάριο, δώρο από τον Ι. Ναό του Αγίου Νικολάου και γλυκίσματα, τους συνεχὰρη, μαζί με τους Καθηγητές τους,για την πρωτοβουλία τους να συναντηθούν μαζί του, λίγο πριν επιστρέψουν στη Νάξο, εξέφρασε τη χαρά του γι` αυτή τη συνάντηση και αναφέρθηκε στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Παροναξίας κ. Καλλίνικο, ο οποίος δείχνει πάντοτε ιδιαίτερη αγάπη και μέριμνα για τους μαθητές.

Οκτώ νέοι πτυχιούχοι Ιεροψάλτες στον Βόλο
Με την ευχή του Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ιγνατίου, πραγματοποιήθηκαν σήμερα στον Βόλο οι εξετάσεις για την απόκτηση Πτυχίου Ιεροψάλτου, που συνιστά...
Read more













































