Στον Ιερό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος, στο προάστιο Kingsford του Σύδνεϋ, ιερούργησε το πρωί της Κυριακής Δ’ του Λουκά, 16 Οκτωβρίου, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Σαράντα Εκκλησιών κ. Ανδρέας, ο οποίος, αυτές τις ημέρες, ευρίσκεται στην πέμπτη ήπειρο, ως εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, για την πρώτη Παναυστραλιανή Ιερατική Σύναξη, που θα πραγματοποιηθεί στις 18 και 19 του τρέχοντος μηνός.
«Λιτανεύουμε το μήνυμα της Εξόδου σε κάθε γωνιά της Αιτωλοακαρνανίας»
Μία ξεχωριστή και μεγαλειώδης επετειακή μουσική παράσταση πραγματοποιήθηκε από την Αρχιερατική Περιφέρεια Παραβόλας, στο πλαίσιο των εορτασμών για τη συμπλήρωση...
Read more





































